הקונספט לקסוס LF-FC הוא קדימון ללקסוס LS הבאה, עם עיצוב קופה 4 דלתות, הנעת תא דלק ושפע של טכנולוגיה מתקדמת.

לקסוס LF-FC קונספט
לקסוס LF-FC קונספט - הצצה ללקסוס LS הבאה.

לקסוס חשפה אמש עם בתערוכת טוקיו את הקונספט המרהיב LF-FC, קונספט המספק לפי לקסוס "הצצה אל הכיוון העיצובי והטכנולוגי של ספינת הדגל העתידית של החברה",כלומר הצצה לקסוס LS הבאה.

 

דגם הקונספט מציג אבולוציה לשפת העיצוב העדכנית של החברה " L-finess" כאשר בלקסוס מתארים את עיצובו של הקונספט כ"אלגנטיות אגרסיבית". "לקסוס רוצה להפתיע ולעורר רגש עם עיצוב ייחודי וטכנולוגיה הצופה את העתיד. עבורנו, דגם זה אינו רק מכונית, אלא הוא שואף לעלות על כל דמיון. מכונית ה- LF-FC מבטאת יוקרה מתקדמת ואת חזון הטכנולוגיה העילית שלנו לעתיד הלא כל כך רחוק", כך אמר אמש נשיא לקסוס - טוקואו פוקויצ'י.

 

תא הנוסעים המשלב בין סביבה מרווחת ויוקרתית העוטפת את הנהג, עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המבוססת על מחוות ידיים ללא צורך במגע, כולל שימוש בהולוגרמה המציגה את המיקום בו ניתן לשלוט באמצעות אותן מחוות על השמע והמיזוג.

 

 

הקונספט LF-FC מצויד במערכת הנעה חשמלית המבוססת על תא דלק מימני בהספק גבוה המניעה את הגלגלים מאחור, כאשר צמד מנועים חשמליים מלפנים המותקנים בתוך הגלגלים עצמם אחראיים על הנעת הגלגלים הקדמיים. לפי לקסוס, האפשרות לשליטה מלאה במומנט בין הציר הקדמי לאחורי ובין שני הגלגלים הקדמיים, תאפשר לדגם יכולות "דינמיות יוצאות דופן ויציבות כיוונית גבוהה". של כל אחד משלושת המנועים החשמליים סביר להניח שלקסוס LS העתידית לא תוצע עם מערכת תא דלק, אך אין ספק כי מדובר בהצהרת כוונות של חברת האם טויוטה בדבר המחויבות שלה להנעה במימן.

 

בתחום הבטיחות, דגם הקונספט מצויד במערכות נהיגה אוטונומיות המשולבות יחד עם פונקציות מתקדמות של הכרת סביבת התנועה, ניבוי וכושר שיפוט.

          

דגמי הקונספט של לקסוס נוהגים להציג בצרה נאמנה למדי את דגמי הייצור הסופי המתבססים עליהם, כמו לדוגמה הקונספט LF-NX שהיווה את הקדימון ללקסוס NX, כך שיש בהחלט למה לצפות מספינת הדגל הבאה של לקסוס ולמתחרים יש בהחלט ממה לחשוש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.