דוכן פורד בתערוכת ז'נבה תוכלו למצוא את הפוקוס החשמלית, C-Max ההיברידי, הקונקט החשמלי ועוד.

פורד פוקוס חשמלית

פורד חושפת את רשימת הרכבים שיעמדו על הבימה שלה בתערוכת ז'נבה שתפתח לציבור ב-03.03.2011. חלק מהרכבים כמו ה-פורד ריינגר ווילדטרק, להם זו חשיפה עולמית ולחלקם זו חשיפה מקומית ראשונה כמו ה-פורד פוקוס החשמלית.

 

פורד פוקוס החשמלית – נחשפה לראשונה בתערוכת האלקטרוניקה CES לפני כחודש ימים. הפוקוס החשמלית תשווק בארה"ב עוד השנה וב-2012 באירופה. הפוקוס החשמלית מבוססת על פורד פוקוס החדשה, בעל מנוע בהספק של 123 כ"ס וטווח נסיעה של 160 ק"מ.

 

פורד ורטרק – נחשף לראשונה בתערוכת דטרויט לפני כחודש. קונספט עיצובי הלוקח את שפת העיצוב הקינטית של פורד צעד נוסף קדימה. הקרוסאובר קונספט הזה מציג בנוסף את הדור הבא של הפורד קוגה.

 

פורד C-Max Energi – היברידית נטענת שתציע טווח נסיעה חשמלי+בנזין של 800 ק"מ ולפי פורד תציע צריכת דלק טובה יותר משברולט וולט. פורד C-Max Energi מצטרפת לפורד C-ax HEV ההיברידית ללא אפשרות לטעינה חיצונית של הסוללות. שני הדגמים ישווקו באירופה במהלך 2013.

 

פורד ריינגר ווילדטרק ( Ranger Wildtrak) – חשיפה עולמית ראשונה לטנדר החדש של פורד שאמנם יותר אמריקאי באופיו, אך הרבה פחות מסדרת F המגודלת.

 

פורד מונדיאו ECOnetic  - הגרסה החסכונית ביותר של המונדיאו לאחר מתיחת הפנים. בליבה מושתל מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 1.6 ליטר TDCi בהספק של 115 כ"ס ומשודך למערכת עצור/סע. פורד לא מציינת את צריכת הדלק, אך מציגה את נתון פליטת ה-CO2 החשוב באירופה והעומד על 114 גרם/ק"מ.

 

בתערוכת יוצגו דגמים נוספים כגון פורד קונקט החשמלית, פורד פוקוס RS החדשה ופורד פיאסטה RS – מכונית הראלי החדשה של פורד באליפות ה-WRC.

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.