אודי לא קוראת לה S1 למרות ההספק הגבוהה ממנוע 1.4 TFSI האם יש לה עוד שפן בכובע עבורנו?

אודי A1 חמה - עדיין לא S1 או שכלל לא תהיה כזו

אודי כבר אישרה שהיא תציג את האודי S1 בתערוכת פריז, שאמורה להיות גרסה יותר חמה מפולקסווגן פולו GTI על 178 כ"ס שלה. עכשיו אודי חושפת גרסה חמה ל-A1 עם המתכון הנכון אך עדיין לא מכנה אותה כ-S1, נאלץ להמתין לתערוכת פריז בעוד כשבועיים בכדי לדעת את התשובה הסופית אם זו ה-S1 או שלאודי יש כוונות להציג גרסה עוד יותר חמה וכפולת הנעה כמיטב מסורת דגמי ה-S של אודי.

 

גרסת האודי A1 המוצגת לפנינו עושה שימוש במנוע 1.4 TFSI כפול המגדשים, המשמש גם את הפולו GTI, רק שכאן הוא כאמור בהספק של 182 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ (זהה לפולו GTI). כמו הפולו GTI גם היא תצויד בתיבת 7 הילוכים רובוטית DSG או בשפת אודי S-tronic.

 

הביצועים זהים לאלו של הפולו GTI (וזו הסיבה שיתכן שזו עדיין לא ה-S1) עם 6.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 227 קמ"ש. למרות רמת הביצועים, צריכת הדלק חסכונית עם 17 ק"מ לליטר (עם לא עצבניים על דוושת הגז כנדרש) ופליטת C02 של 139 גרם/ק"מ.

 

לחשיפה הרשמית של אודי A1

 

גם גרסה זו של האודי A1, כמו הפולו GTI, עושה שימוש בדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני XDS, המשתמש במערכת ה-ESP להאטת גלגל הקרוב לאיבוד אחיזה. האבזור הסטנדרתי כולל חישוקי 17 אינצ', חבילת עיצוב S ליין חיצונית, ותאורת LED פנימית. כתוספות ניתן לקבל תאורת קסנון אדפטיבית, תאורת LED חיצונית, מערכת שמע משודרגת, חיישני תאורה וגשם, גג נפתח ושתי מערכות ניווט.

 

השמועות מאינגולשטד מספרות שאודי הייתה אמורה לכנות את הגרסה הזו S1, אך קצת לפני תערוכת פריז היא חזרה בה ומציגה את האודי A1 החמה הזו רק גרסת S ליין שנבדלת בפרטים הקטנים לעומת ה-A1 הרגילה כגון פגוש קדמי שונה במקצת וחישוקי 5 חישורים כפולים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.