לראשונה: הקורולה החדשה תשווק עם הנעה היברידית

2019 קורולה האצ׳בק היברידית החדשה
תשכחו מהאוריס, מעתה אמרו קורולה סדאן, האצ׳בק או סטיישן.

האוריס תיקרא מעתה קורולה האצ׳בק ולראשונה, הקורולה סדאן תשווק עם מערכת הנעה היברידית עם 121 או 180 כ״ס.

 

בחודש מרץ האחרון טויוטה חשפה את האוריס 2019 החדשה, המשפחתית האצ׳בק האירופאית של המותג. כעת, טויוטה מכריזה שהיא מפסיקה לעשות שימוש בשם אוריס וכל גרסאות המרכב -  סדאן, האצ׳בק וסטיישן - יישאו מעתה את הקידומת קורולה. המהלך הזה מסיים 13 שנים בהם טויוטה עשתה שימוש בשם אוריס עבור המשפחתית האצ׳בק או סטיישן שלה לשוק האירופאי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המשמעות המעניית יותר במהלך הזה הוא שלראשונה, הקורולה סדאן תשווק עם מערכת הנעה היברידית. אלו חדשות משמעותיות עבור יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, שכן המהלך הזה אומר שכעת יש לה את כל הכלים להשיב מלחמה לאיוניק של יונדאי ולנירו של קיה, אשר השתלטו על שוק המשפחתיות ליסינג היברידיות בישראל.

 

טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה 2019
קורולה האצ׳בק החדשה.

הקורולה 2019 החדשה, בכל גרסאות המרכב שלה, תוצג בתערוכת פריז הקרובה והשיווק באירופה יחל בתחילת 2019, אך בהחלט יתכן כי הקורולה החדשה תשווק בישראל עוד לפני השיווק באירופה. 

 

תזכורת: הקורולה האצ׳בק החדשה, וכל שאר גרסאות המרכב, מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה הקשיחה יותר ב-60% מזו של הדגם היוצא. הקורולה האצ׳בק החדשה גדולה יותר מזו הנוכחית: 437 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב, 1,43 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 264 ס"מ - תוספת של 40 מ״מ לבסיס הגלגלים.

 

2019 טויוטה קורולה החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים של הקורולה החדשה.

כל דגמי הקורולה ישווקו באירופה עם מבחר של שלושה מנועים: 1.2 ליטר טורבו עם 116 כ״ס, 1.8 ליטר היברידי עם 122 כ״ס או 2.0 ליטר היברידי עם 180 כ״ס. הקורולה החדשה תצויד כסטנדרט עם מערכת הבטיחות המתקדמת TTS הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב ועוד.

 

כמו הדגם הנוכחי, הקורולה סדאן החדשה תיוצר בטורקיה, לצידו של הקרוסאובר C-HR.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (20)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • Yair Bar-Zohar

    לאחרונה עשיתי סקר למכוניות היברידיות
    והיום הוספתי עוד משהו.

    התחלתי לעשות בדיקות יונדאי איוניק 2019 מול הקורולה החדשה 2019 שלפי הנתונים שלה נשמעת מדהימה .

    עד ש..............

    התחלתי לחקור בעלי מוסכים, אנשים וגם קריאה באתרים לדעת מה ההבדלים?

    בירחונים הישראלים מהללים אותה, מבלי לציין את מה שאכתוב כאן
    לדעתי הכתבות ממומנות!!!! באתרי חול הם יותר ניכנסים לדקויות אלו.

    נאמר לי חד משמעית שהגיר רועש באופן מרכיז שהוא מתאמץ ואפילו בסלדים לא גבוהים. יש כאלו שמכרו את הרכב אחרי... כמה חודשים
    מסתבר ששיטת הגיר של הקורולות היא בעייתית. למה הם לא משנים בעייה ידועה .

    המומנט בקורולה 14.7 קגמ והספק 122 כוחות ס

    כתובת URL מקוצרת:
  • Yair Bar-Zohar

    Yair Bar-Zohar

    המומנט בקורולה 14.7 קגמ והספק 122 כוחות סוס
    המומנט באיוניק 27 קגמ והספק 147 כוחות סוס
    מה המשמעות? קורולה עצלה

    הכניסה בקורולה 2019 לא נוחה.
    הכניסה באיוניק 2019 נוחה. מה המסקנה? טויוטה לגמדים

    תא המטען באיוניק גדול יותר ונוח להכנסת מטען

    כסא הנהג בטיוטה מכני
    כסא הנהג באיוניק חשמלי

    איבזור משעמם לקורולה 2019

    כתובת URL מקוצרת:
  • Yair Bar-Zohar

    Yair Bar-Zohar

    בנושא האחריות קורולה 3 שנים לרכב ולחשמלי 5 שנים
    בנושא האחריות 7 שנים על שתי המצברים
    מה המשמעות? יונדאי מאמינה ברכבים שלה

    לאיוניק יש בוסטר פנימי למקרה ואין חשמל. בקורולה אין. וקניה של בוסטר טוב ואמין כ 480 שקל לפי זאפ

    דרגת בטיחות בקורולה 2019 6-7 . תלוי באיזה דגם. בדגם שעשוי להגיע יהיה דרגה 8
    דרגת בטיחות באיוניק 2019 רק 7-8. תלוי באיזה דגם
    מה המשמעות? באיוניק נותנים לך יותר

    מחיר תחזוקה שנתי. ביונדאי המחיר חצי מהמחיר בקורולה. ביונדאי לחברי מועדונים 15% נוספים.

    היתרון היחידי שיש לקורולה שיש מגב אחורי.

    את המסקנות שלי עשיתי!
    אתם תחליטו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    לצרף את טויוטה קורולה וניסאן סנטרה, סובארו אימפרזה 2.0 סמ"ק 4 דלתות 4×4 לפרוייקט מיזם הרכב האוטונומי שיתופי: מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021, כלומר! בעוד 3 שנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    לצרף את טויוטה קורולה 4 דלתות וניסאן סנטרה, סובארו אימפרזה 2.0 סמ"ק 4 דלתות 4×4 לפרוייקט מיזם הרכב האוטונומי דיתופי: מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021, כלומר! בעוד 3 שנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבע

    ייאללהה בכיינים ועדיין ממשיכים לקנות טמבלים !

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי מורל

    תוצרת טורקיה ?
    לא תודה !

    לא חסר אפשרויות שלא תומכות בטרור ורצח

    כתובת URL מקוצרת:
  • קאוסר

    אבי מורל

    יחי המלך ארדואן , אתה בעצמך טרוריסט כי אתה אנטי איסלאם .

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי מורל

    קאוסר

    וואלה צודק
    מוכן להסיע אותך בטיוטה החדשה ללבנון שם תבנה בית חם בחיק האיסלם החם
    ערבים במדינה לא יודעים כמה טוב להם... במקום להנות אתם חולמים חלומות מאוד מסוכנים
    מזל שכל השכל הלך ליהודים אחרת היינו במצב קשה חחחח

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    לצרף את טויוטה קורולה וניסאן סנטרה, סובארו אימפרזה 2.0 סמ"ק 4 דלתות 4×4 לפרוייקט מיזם הרכב האוטונומי דיתופי: מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021, כלומר! בעוד 3 שנים

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורןן

    להתקין בטויוטה קורולה החשמלית בעוד שנה וחצי מערכת מובילאיי

    * לצרף את טויוטה קורולה לפרוייקט המכונית אוטונומית שיתופית מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021.

    *להתקין מערכת מובילאיי כמו כל דגמי סובארו וסוזוקי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורןן

    להתקין בה מערכת מובילאיי

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    דורןן

    אתה מקבל את cruise control adaptive ובלימה אוטומטית ועוד.
    למה צריך מובילאי?

    כתובת URL מקוצרת:
  • ביתרי בדם

    למה טורקיה למה ??למה שלא תורכב ותיוצר ביפן .אין כמו רכב שמיוצר ומורכב ביפן .

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלכס

    הרבה יותר מתחבר לרכבים שבהם המסך לא בולט מעל הדשבורד אלא מתחת לפתחי מיזוג כמו הונדה CRV החדשה
    זה נראה מצועצע ומסיח את הדעת

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    אלכס

    תקנה אכשיו את הדגם הנוכחי :) עם מסך באמצע הדשבורד. עוד מעט אף אחד לא יעצר כזה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • צ.ל

    א

    אלכס לילה טוב

    כתובת URL מקוצרת:
  • חובב

    מהממת!

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות