מאזדה CX-5 החדש לא שונה מהותית מהדגם היוצא, אך הוא מעודן, נוח ויוקרתי יותר.

2017 מאזדה CX-5 החדש
מאזדה CX-5 החדש - מעודן, שקט ויוקרתי יותר.

מאזדה הציגה הבוקר בתערוכת לוס אנג'לס את ה-CX-5 החדש לשנת 2017, הדור השני לקרוסאובר הקומפקטי של החברה. עם מאזדה CX-5 החדש מאזדה שואפת להעניק לנוסעים תחושה יוקרתית יותר יחד עם תא נוסעים שקט ומעודן יותר. מאזדה CX-5 החדש צפוי לנחות בישראל בחודש יולי 2017. 

 

העיצוב החיצוני של ה- CX-5 החדש הוא אבולוציה לעיצוב של הדגם הנוכחי, מעודן יותר וכן, גם יוקרתי יותר למראה. CX-5 החדש מבוסס על הפלטפורמה של הדגם היוצא (אך קשיחה יותר ב-16%) כאשר בסיס הגלגלים נשאר על 2,700 מ"מ, האורך התקצר ב- 5 מ"מ ולרוחב נוספו 10 מ"מ. שדה הראיה של הנהג שופר באמצעות תכנון מחדש של קורת A הקדמית שהוזזה לאחור ב-35 מ"מ.

 

תא הנוסעים החדש בהחלט ניראה יוקרתי ומעודן יותר, בו נמצא מערכת MZD עדכנית עם מסך "7 וממשק מורחב למכשירים סלולריים. התצוגה העילית בדגם היא מהדור האחרון של מאזדה, ברורה יותר וצבעונית. מאזדה מציינת כי בידוד הרעשים בדגם שופר ובמהירות של 90 קמ"ש תא הנוסעים רועש פחות ב-1.3dB.

 

מאזדה CX-5 החדש תא הנוסעים
איכותי ושקט יותר.

בתחום המנועים אין שינוי כאשר מאזדה תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר בנזין ו-2.2 ליטר טורבו דיזל (מעודכנים ומשופרים), המנועים משודכים כמו בדגם היוצא לתיבת 6 הילוכים אוטו' ובחלק מהדגמים תוצע הנעה כפולה. כל המנועים מצוידים במערכת ניהול חדשה הכוללת את מערכת GVC.

 

מאזדה ציידה את ה- CX-5 החדש במערכות בטיחות מתקדמות מהדור האחרון של החברה, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.