כשלוש וחצי שנים בלבד לאחר שהוצג לראשונה, מאזדה ייצרה מעל למיליון יחידות ממאזדה CX-5.

מאזדה CX-5
מאזדה CX-5: מעל למיליון יחידות בפחות משלוש וחצי שנים.

מאז שהחל ייצורו של ה-CX-5 בנובמבר 2011, מאזדה ייצרה מהדגם עד סוף אפריל 2014 מעל למיליון יחידות. רק דגם אחד של מאזדה – מאזדה 3 – הצליח להשיג נתון כזה בזמן קצר יותר.

 

מאזדה CX-5 הוא הקרוסאובר הקומפקטי הראשון של מאזדה  והוא גם הדגם הראשון של החברה לעשות שימוש בטכנולוגיית SKYACTIV ובשפת העיצוב KODO המשמשים כיום את כל דגמי מאזדה החדשים. טכנולוגיית סקיי-אקטיב מאגדת בתוכה פיתוח פלטפורמה חדשה, מנועים אטמוספריים חדשים וכן מערכות בטיחות מתקדמות ומערכות לחיסכון בצריכת הדלק, כגון מערכת i-Eloop לניצול אנרגיית הבלימה.

 

הדגמים הראשונים של ה-CX-5 ירדו מפס הייצור של החברה בעיר הירושימה ביפן, משם גם מגיע הדגם אלינו, אך כיום הדגם מיוצר בעוד ארבע מדינות כולל סין ורוסיה. מאזדה החלה לשווק את הדגם בעולם (מוחץ ליפן) החל מפברואר 2012 ומאז הדגם זכה במעל ל-60תארים/פרסים כולל מכונית השנה והקרוסאובר הכי נמכר ביפן לשנים 2012-2013 וכן הקרוסאובר הקומפקטי הפופולרי ביותר בכמה מדינות באירופה, כולל בגרמניה.

 

מאזדה CX-5 הושק בישראל בנובמבר 2012 ומאז, הוא הפך לאחד מרכבי הפנאי הפופולריים ביותר עם נתון מסירות של 10,435 יחידות מהדגם.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.