מאזדה נכנסת לשוק הפרימיום? מפתחת מנועי שישה צילינדרים ופלטפורמת הנעה אחורית

מאזדה VISION COUPE קונספט
מאזדה נכנסת לשוק הפרימיום?

מאזדה מכריזה במפגש המשקיעים השנתי שלה על פיתוח של מנועי שישה צילינדרים בטור ופלטפורמת הנעה אחורית לרכבים גדולים.

 

מאזדה נכנסת לשוק הפרימיום. זה לפחות מה שאנו למדים מהמצגת שמאזדה הציגה במפגש המשקיעים השנתי שלה. מאזדה אמנם לא מצהירה על כך בפה מלא, אך שילוב הרצון להרחיב את תחום המחירים בו דגמי החברה נמכרים יחד עם פיתוח של פלטפורמה חדשה אותה ישרתו מנועי שישה צילינדרים חדשים, לא מותירים מקום רב לספק.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אם עד לא מזמן חשבנו שמנועי השישה צילינדרים בטור הפכו לזן נכחד שרק ב.מ.וו נותרה נאמנה לו, בשנים האחרונות תצורה זו זוכה לעדנה כאשר גם מרצדס וגם יגואר-לנד רובר חזרו לייצר מנועי שישה צילינדרים בטור במקום מנועי V6 וכעת, גם מאזדה מצטרפת לחגיגה ומכריזה על כוונתה לייצר מנועי שישה צילינדרים בטור, בנזין ודיזל.

 

מאזדה VISION COUPE קונספט
מאזדה VISION COUPE קונספט.

מנועי השישה צילינדרים החדשים יהיו חלק ממשפחת מנועי SKYACTIV-X החדשה של מאזדה ויעשו שימוש בטכנולוגיית הצתה באמצעות דחיסה הנשלטת באמצעות ניצוץ שמאזדה פיתחה עבור מנועי בנזין, טכנולוגיה המשלבת את יתרונות מנועי הדיזל ביתרונות מנועי הבנזין ואותה נפגוש בחודש הבא במאזדה 3 החדשה.

 

מאזדה תוכנית עסקית עש 2025
הפיתוחים של מאזדה לשנים הקרובות.

המנועים החדשים ישרתו כאמור פלטפורמה חדשה לרכבים גדולים שמאזדה מפתחת, פלטפורמת הנעה אחורית עם מנועים בהתקנה אורכית ועם אופציה להנעה כפולה i-Activ AWD. המנועים החדשים ייצוידו במערכת הנעה מיקרו-היברידית 48V או ישולבו במערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

מעבר להצהרה על פיתוח מנועי השישה צילינדרים ופלטפורמת ההנעה האחורית החדשה, מאזדה לא סיפקה לוחות זמנים מדויקים אך את הדגמים שיתבססו על הפיתוחים החדשים נפגוש בין השנים 2020-2025. הפעם האחרונה בה מאזדה ניסתה להתחרות בסגמנט הפרימיום/מכוניות הסאלון הייתה עם הקסדוס 9 אשר יוצרה בין השנים 1992-2002 ואף שווקה בישראל בין השנים 1994-2001. במאזדה אף שאפו באותה התקופה להפוך את קסודוס למותג יוקרה בפני עצמו, בדומה ללקסוס או אינפיניטי, אך התוכנית הזו נכנסה די מהר למגירה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לוי

    פיתוח מנועי בנזין או דיזל בתקופה שכולם מדברים ומתחילים לעסוק במנועי חשמל מודרניים קצת בעיתי ולא חכם בשביל מזדה. וגם המחשבה על הנעה אחורית ללא מנועים חשמל לא מסמל עתיד מזהיר למזדה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכאל

    לוי

    בעתיד הקרוב ימשיכו מנועי בנזין והברידיות. חשמליות בנתיים לא תופס. לייצר מכונית חשמלית היום זה כשלון

    כתובת URL מקוצרת: