מאזדה 3 החדשה 2019 בישראל - מחיר החל מ-145,000 שקל

2019 מאזדה 3 החדשה
מאזדה 3 החדשה.

מאזדה 3 החדשה, האצ'בק או סדאן, נוחתת בישראל עם הבטחה לרכב פרימיום משפחתי, תא נוסעים איכותי ומאובזר למדי ומנוע 2.0 ליטר 165 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של מאזדה 3 החדשה, דור רביעי של המכונית המשפחתית של מאזדה המתחרה מול טויוטה קורולה, ,סקודה אוקטביה ועוד. מאזדה 3 החדשה תשווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר 165 כ"ס, עם שפע של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות, במרכב 5 דלתות האצ'בק ו-4 דלתות סדאן ובמחיר התחלתי של 145,000 שקל. פתיחת הזמנות והגעת רכבים לאולמות התצוגה יחלו ביום הבחירות – 17.09.2019.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה 3 החדשה היא התמצית של מהפכת הפרימיום של מאזדה (במאזדה קוראים לזה דור 7G), עם עיצוב מלוטש ונקי ללא קווים חדשים ותא נוסעים בעיצוב מינימליסטי ומודרני עם ירידה לפרטים הקטנים והעושה שימוש בחומרים באיכות גבוהה מהמקובל בסגמנט, כל זה לצד שדרוגים בתחומי בידוד הרעשים, אבזור, בטיחות, ההנעה והנוחות לעומת הדגם היוצא. מאזדה 3 החדשה מבוססת על פלטפורמה משודרגת של הדגם היוצא, קשיחה יותר לפיתול, אך בתחום אחד נרשמת נסיגה קלה עם המעבר למתלה אחורי בתצורת קורת פיתול במקום רב חיבורי, אבל אם למרצדס A קלאס החדשה מותר אז גם למאזדה מותר.

 

2019 מאזדה 3 סדאן החדשה
מאזדה 3 סדאן החדשה.

במאזדה מבטיחים כי ה-3 החדשה תספק לנוסעים מושבים חדשים ונוחים יותר, חווי נסיעה שקטה יותר באופן יוצא דופן ביחס לסגמנט, מערכת שמע של BOSE כסטנדרט, מערכת שתוכננה בקפידה רבה בכדי לספק איכות שמע גבוהה מהמקובל. דגם ה-5 דלתות מציג עיצוב צעיר וספורטיבי יותר עם גימור כהה למסגרת הגריל הקדמי, לעומת כרום בדגם הסדאן.

 

מאזדה 3 החדשה מרווחת יותר לנוסעים בזכות תוספת של 25 מ"מ לבסיס הגלגלים העומד כעת על 2,725 מ"מ - זהה בדגם הסדאן וההאצ'בק. מידות: למאזדה 3 סדאן החדשה אורך של 4,660 מ״מ, רוחב של 1,795 מ״מ וגובה של 1,440 מ״מ, לדגם החמש דלתות האצ׳בק אורך של 4,460 מ״מ, רוחב של 1,795 מ״מ גובה של 1,435 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,725 מ״מ. לעומת הדגם הנוכחי מודבר בתוספת של 80 מ״מ לאורך בדגם הסדאן ו-קיצור של 10 מ״מ בדגם ההאצ׳בק.

 

 

2019 מאזדה 3 האצ'בק החדשה
מרווח משופר לנוסעים ומטען.

נפח תא המטען עומד בדגם הסדאן עומד על 450 ליטר (414 ליטר בדגם היוצא) ובדגם החמש דלתות על 358 ליטר (314 ליטר בדגם היוצא) ועד ל-1,026 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.  

 

2019 מאזדה 3 סדאן החדשה
הבטחה לנסיעה נוחה ושקטה יותר.

מנועים וצריכת דלק:

בשלב זה, מאזדה 3 החדשה תשווק בישראל עם מנוע אחד: 2.0 ליטר בהספק של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.4 שניות (8.5 ש' בסדאן) ומהירות מרבית של 201 קמ"ש (208 קמ"ש בסדאן). צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 16.4 ק"מ לליטר בתקן WLTP החדש. 

 

כולכם שמעתם וודאי על מנוע Skyactiv-X, הגביע הקדוש של מנועי בנזין עם יחס דחיסה דמיוני של 16.3:1, לעומת 10-11:1 ברוב המנועים כיום, ופעולה המשלבת את עקרונות מנועי הדיזל במנוע בנזין לטובת נצילות גבוהה יותר והפחתת פליטת ה-CO2 באופן משמעותי. למנוע זה הספק מרבי של הספק מרבי של 180 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 22.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. מדוע מנוע זה לא כאן? בתשובה לשאלה זו ענה מנכ"ל דלק מוטורס, שחר שמש, כי בשילוב המיסוי המקומי וחישוב המס הירוק בישראל (שמתחשב בחמישה נתוני פליטה ולא רק CO2 כמו באירופה) השיווק של מנוע זה היה מייקר את הדגם בעד 40,000 שקל ולכן בשלב זה לפחות, מנוע Skyactiv-X לא יעשה עלייה לישראל. 

 

2019 מאזדה 3 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים משדר פרימיום.

 

אבזור ובטיחות:

מאזדה 3 החדשה תשווק כסטנדרט עם מערכת הבטיחות המתקדמת i-Activsense, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל - יום לילה ובכל טווח המהירויות, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית השומרת על מרכז הנתיב, אור גובה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.

 

מאזדה 3 האצ'בק החדשה - מפרט טכני להורדה

מאזדה 3 סדאן החדשה - מפרט טכני להורדה

 

מאזדה 3 החדשה תשווק ברמת גימור אחת עשירה במיוחד, Spirit, הכוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת "18, קיפול חשמלי למראות הצד, מפתח חכם - התנעה וכניסה, מסך "7 בלוח המחוונים בעברית, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מספר כניסות USB (כולל אחת המאפשר צפייה בתכני וידאו בצג המרכזי), מולטימדיה מקורית "8.8 בעברית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמה אחורית וחיישני חניה אחוריים, מראה מרכזית מתכהה ועוד. 

2019 מאזדה 3 החדשה - מחירון:

מאזדה 3 ספיריט סדאן - 145,000 ₪

מאזדה 3 ספיריט חמש דלתות - 148,000 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (23)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אבי

    איך ייתכן רכב פרימיום ללא כסא חשמלי לנהג וללא ריפודי עור, ועוד. רק המחיר פה פרימיום. ככה חוגג עלינו היבואן. כבר עדיף הדגם הקודם....
    זה יותר גרוע ממחירי השמפו והקורנפלקס - שם מורידים בכמות ללא שינוי במחיר. פה גם מעלים את המחיר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    מחיר כזה יקר ולא עשו פתחי מזגן ליושבים מאחור עדיף לקנות מאדה 3 שנתיים על הכביש כדי לא להפסיד הרבה כסף

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    אלי

    יש פתחי מיזוג ליושבים מאחור

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    אלי

    יש פתחע מעזוג ליושבים מאחור

    כתובת URL מקוצרת:
  • ליאור

    עדיף ניסאן קשקאי החדשה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • גולן

    מזכירה לי את האלפא סוד המיתולגית

    כתובת URL מקוצרת:
  • אוהד

    רכב מדהים, אבזור מאוד עשיר ואחלה מערכות בטיחות, ישרו קו והרימו בכל תחום בפנם הרכב, רק חבל ששוב דלק מוטורס עושים צחוק מהעבודה ורוצים להלביש עלינו התקנה מקומית על אבזרי בסיס, כמו חיישני חניה, קדמיים ואחוריים.
    והכי חמור, הדגם החדש מגיע לארץ הקודש עם הפחתה של ה HUD, לא יודע איך זה פוסח לכל הכתבים מבין השורות, אבל זה אחד היתרונות הגדולים של עולם הרכב, בטח של מאזדה שהגדילה ומציעה את זה בכל הרכבים למעט, השלוש החדשה.
    תודה אבל לא תודה, שנה הבאה, אחרי השקת ה CX-30, האבזור יגדל, ואולי גם נקבל את המנוע הבנדיזיל המדהים.
    עד אז, שימכרו לוקשים להמונים שמוכנים לשלם עוד 3000 שקלים על ספויילר בהאצ'בק :-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    זה אחד הרכבים ב 2019 שממש לא שווה לקנות. מנוע 2000 נשמע טוב אך בפועל בשביל לנצל את 165 הסוסים צריך לקרוע אותו ב 6000 סל"ד והתגובות שלו איטיות מאוד ביחס לרכב עם מנוע כזה. המחיר לא מצדיק במחיר הזה אפשר כבר לקנות אחלה גיפון מאובזר אז על מה כל הבאזז?
    מאזדה ידועה ביכולת שלה לארוז יפה מכונית פח, וזה מה שקונה את הישראלים, במקומות אחרים בעולם זה ממש לא קונה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אזרח

    המנוע אותו מנוע. הריפוד במאזדה הקיימת היום הוא מעור לעומת ריפוד מבד באוטו החדש. המחיר התייקר בכ-10,000 ש"ח . מה ההיגיון?? בנוסף, בכל סוגי המאזדה היום הריפודים הם מעור אז למה רק במאזדה 3 החדשה זה ריפוד מבד ?? בכל התמונות מחו"ל זה עם ריפוד עור. יש הרגשה שמישהו עושה עלינו סיבוב...

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    פראייר מי שקונה

    כתובת URL מקוצרת:
  • Itzhak

    הרכב יקר רק ב 5000 ש"ח מהקורולה ..מקבלים כאן איכות גימור של 300 אלף ש"ח...תאוצה טובה מהקורולה ב25% ועיצוב חיצוני ופנימי מרשימים..שלא נדבר על ההנאה בנהיגה שמאזדה מפורסמת בה מול הקורולה הזקנה והאיטית....לא הייתי פוסל את הרכב הזה בגלל 5000 ש"ח....צריך לעשות נסיעת מבחן ולראות..פרט לצריכת דלק אין לקורולה מה לחפש כאן

    כתובת URL מקוצרת:
  • מור

    יש לכם טעות בכתבה שימו לב רשמת נפח תא מטען שגוי בדגם ה5 דלתות במפרט אתר רשום 295 ורשמתם הרבה יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • דידי

    רכב ישן נושן
    מנוע מיושן גיר מיושן על בדיוק 145/148 אלף שקל
    היום למנוע 1500 tsi יש יותר מומנט וגמישות
    מהמנוע 2.0 ליטר המיושן והרועש הזה
    אנחנו בעידן של רכבים היברידים ואם לא היברידי
    אז מנוע קטן ומגדש טורבו עם מומנט שמתקבל בסל"ד נמוך שווה נסיעה שקטה וחיסכון בדלק
    מאחל ליבואן הצלחה אבל אם מחיר כזה לא נראה
    לי שיש לו סכוי להצליח

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    אני פשוט לא מאמין .
    תביאו כבר את הפוקוס החדשה(לדעתי רכב יותר מלוטש יותר מרווח יותר מהנה לנהיגה מהמאזדה 3 החדשה לפי בוחני רכב מחו"ל לפי מיטב זכרוני ) , מה צריך להתחנן לכם !

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריאל

    הורידו את המנוע החדש, את המתלים הרב חיבוריים, את מושבי העור והכסא נהג החשמלי.
    איפה פה הפרימיום? רכב נישה לאוהבי המותג שהיבואן הולך להרוס פה בארץ בגלל החזירות שלו כמו שקרה עם מאיר והונדה, איך לא לומדים???
    לאדם הממוצע אין שום סיבה להעדיף את זה מול נירו\קורולה\איוניק
    אין להם סיכוי מול ההיברידיות. אם יבואן טויוטה היה חכם, היה מביא את הקורולה האצ'בק 2 ליטר הייבריד היא גם יותר חסכונית וחזקה ויש לה מתלה רב חיבורי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    שערי המטבע יורדים והמחירים עולים. תופעה יהודית ישראלית יחודית. מגיע לנו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    בקצב הזה של עדכוני מחירים עם כל דגם חדש, בשנת 2035 מכוניות משפחתיות יעלו החל מ-200K וצפונה!!
    במקום לנצל את העובדה שיש להם מוצר שעל פניו נראה מוצלח ביותר ולמכור אותו במחיר אטקרטיבי שיחזיר אותם לעמדת הובלת השוק, הם בוחרים לייקר אותו לרמה של רכבי SUV...שיהיה להם בהצלחה עם זה...

    כתובת URL מקוצרת:
  • רוני

    גיא

    צריך להעלות את מחירי הרכבים ל 300,000 כך אולי יקנו פחות ונצליח לנסוע בכבישים.

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות