מאזדה CX-3 בישראל – מחיר החל מ-134,000 שקל

2017 מאזדה CX-3
מאזדה CX-3 - סוף סוף בישראל.

מאזדה CX-3 נוחת בישראל עם מנוע 2.0 ליטר 156 כ"ס, רמת אבזור גבוהה ובמחיר תחרותי יחסית.

 

לאחר דחייה ארוכה של כשנתיים, דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של מאזדה CX-3, הקרוסאובר העירוני של מאזדה הקטן מה-CX-5 ומתחרה בהונדה HR-V, אופל מוקה ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה CX-3 ישווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר 156 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו', מערכות בטיחות מתקדמות ואבזור עשיר מחיר התחלתי של 134,000 שקל - מחיר המציב את הדגם מול טויוטה C-HR והונדה HR-V, אך גם מול דגם הבסיס של הספורטאז'.

 

מאזדה CX-3, למרות השם, מבוסס על מאזדה 2 והוא בעל מידות של: 4.27 מטר אורך, 1.76 מטר רוחב, 1.53 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.57 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 240 ליטר – ממוצע לסגמנט.

 

בחזית הדגם אנחנו מוצאים את מנוע ה-2.0 ליטר SKY-G המוכר של מאזדה בהספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 20.8 קג"מ ב-2,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' וההנעה בדגם קדמית בלבד. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 9.1 שניות והמהירות המרבית על 197 קמ"ש – ביצועים טובים למדי ביחס לסגמנט בו מתחרה הדגם. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.4 ק"מ לליטר.

 

מאזדה CX-3 תא הנוסעים
תא הנוסעים הושאל מה-2.

מאזדה CX-3 ישווק בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית ZOOM, כוללת: מולטימדיה MZD בעברית עם דיבורית BT ומסך "7, כניסת USB, שליטה מההגה, בורר מצבי נהיגה (מצב SPORT), בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת "16 ועוד.

 

רמת הגימור הגבוהה יותר, PURE WHITE, כוללת בנוסף חישוקי "18, ריפודי עור, גימור משודרג, תצוגה עילית צבעונית, תאורה ראשית LED, מפתח חכם, לוח מחוונים משודרג ועוד.

 

בשתי רמות הגימור אנחנו מוצאים מערכות בטיחות מתקדמות: מערכת בלימה אוטונומית (מהדור הישן של מאזדה לעיר ועד 30 קמ"ש בלבד) והתראה על סטייה מנתיב. רמת הגימור הגבוהה יותר כוללת בנוסף: מערכת התראה על עצמים באזורים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ואור גובה אוטו'. מאזדה CX-3 מפרט טכני מלא להורדה.

 

לאור העבודה שהדגם לא מצויד במערכת GVC או בדור האחרון של מערכות הבטיחות של מאזדה, אנחנו למדים כי למעשה לא מדובר בדגם המעודכן שהוצג בחודש דצמבר האחרון.

 

2017 מאזדה CX-3 מחירון:

מאזדה CX-3 ברמת הגימור ZOOM – החל מ-134,000 שקל

מאזדה CX-3 ברמת הגימור Pure White – החל מ-145,000 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • המבין

    סוזוקי הקרוסובר טורבו החדשה גם ב 10000 יותר זול מהדגם הבסיסי גם בעל תא המטען יותר גדול 400 ליטר מול 250 ,אם מנוע 1.4 טורבו ו- 140 כח סוס מגיע לאותם ביצועים מבחינת תאוצה כמו המאזדה 9.4 מ 0 ל 100.יש לי כזה בצבע שחור מאוד ממליץ על האוטו . תמורה מצויינת ביחס למחיר .

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    מדובר ברכב נהדר לנהיגה ואיכותי אבל לא תחליף למשפחתית

    פיג'ו 2008 תחליף עדיף למשפחתית ונמכרת במחיר הרבה יותר נמוך (גם גרסת הפרימיום)
    לא נופלת בהרבה בביצועים מנוע 1200 טורבו 110 כ"ס (וקלה בהרבה)
    ניתן להשיג במחיר מאד אטרקטיבי בליסינג 0 ק"מ
    ספק אם זו תוצע בליסינג 0 ק"מ, כיוון שממילא הכמויות לישראל מוגבלות, וגם אם כן מחיר הבסיס לא ישתנה בהרבה ויעמוד על ב-126-127 אלף שח (27 אלף שח יותר מ2008 שיותר מרווחת, יותר נוחה, ועם תא מטען של 350 ליטר ולא 240)

    כתובת URL מקוצרת:
  • AMER

    לדלק מוטורס

    בשנים באחרונות ובזמן האחרון במיוחד אתם הולכים בגדול על מאזדה (איכסס זה מה שאני חושב על הרכב הזה למרות שהוא רכב טוב ) .

    מה עם פורד ???
    כמעט בתחתית טבלת המכירות כבר לפחות שנה , אני לא מבין את האטימות שלכם , את הפיאסטה העפתם לכל הרוחות , מונדאיו היברידת/דיזיל/בנזין אין , קא פלוס החדשה שהוא רכב חסכוני לא מוצע , סימאקס לא , גלאקסי לא , F150 לא , F150 ראפטור לא , B מקס לא , S מקס לא , פוקוס חשמלית לא , קוגה המחודש עדיין לא , מוסטאנג לא , ממש לא הגיוני לפורד רכבים שווים אבל אתם עושים מהיצ**** הענק הזה צחוק , מספר 1 במכירות בארה"ב , מספר 2 באירופה ומהמובלים בסין ... בושה !!

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    AMER

    מסכים עם כל מילה שלך...

    ועדת זליכה שזיהתה למעלה מ 100 כשלים בשוק הרכב מוסמסה לחלוטין ע"י שר התחבורה שנוכחי ( שגם הקים אותה בזמנו כדי שתהיה לו תשובה לשאלה "מה אתה עושה בשביל לבטל את הריכוזיות בשוק הרכב?") . אחת ההמלצות שלה הייתה שלא יהיה יבואן אחד ליותר ממותג אחד. מובן שהמלצה זו כמו כל ההמלצות העיקריות לא מומשו וגם לעולם לא יממושו.

    תאר לעצמך שיבואן פורד היה היבואן רק של פורד? האם הוא היה מאפשר למותג להתדרר ככה??? מובן שלא.

    מדינת חלם קפיטליזם באצבע... יותר כמו מונופוליזם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גד

    מה זאת אומרת? הדגם הושק בארץ וממש עוד מעט כבר יוחלף בדגם מעודכן יותר? או שלארץ העידכון יגיע עוד זמן רב (באיחור כמו הדגם הזה)?

    ומה בכלל הסיבה בגללה הדגם התעכב זמן כה רב בהגעתו לארץ? (אל תגידו שבגלל ביקושי יתר בחו"ל...)

    וחבל שאין כפתור הנדברקס...

    כתובת URL מקוצרת:
  • אפי

    נפח תא מטען של 240 ליטר הוא נפח ממוצע בסיגמנט של מכוניות מיני . לא בסיגמנט של קרוסאוברים עירוניים , שם הנפח הממוצע הוא 350 ליטר .

    כתובת URL מקוצרת:
  • נ.מ .

    אפי

    מאוד נכון... משום מה מחליקים נתון כזה כאילו שהוא רגיל לסגמנט אך זהו נתון מביש כי הוא הרבה יותר קטן מתא מטען של סופרמיני שהממוצע שלהם סביב 300 ליטר. ממוצע סגמנט הגיפונים הקטנים 350 ליטר והחורג זה הונדה HRV בעל 431 ליטר. ועכשיו יש את המאזדה CX3 עם נתון ממש מגוחך... לא מבין איך בעל/בעלת משפחה קונה רכב כזה...

    כתובת URL מקוצרת: