מאזדה CX-30 בישראל - מחירון ומפרט טכני

מאזדה CX-30
מאזדה CX-30.

מאזדה CX-30 הוא הקרוסאובר המשפחתי החדש של מאזדה, ישווק עם מנועים בהספקים של 165עד 195 כ"ס, רמת אבזור עשירה ומפרט בטיחות מלא כבר מרמת הגימור הבסיסית.

 

לקראת ההשקה של הדגם ביום ראשון הקרוב (1.12.2019), דלק מוטורס חושפת את המחירון והמפרט המלא של מאזדה CX-30, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של מאזדה, גדול יותר מה- CX-3 אך קטן יותר מה- CX-5. מאזדה CX-30 ישווק בישראל עם מנועים בהספקים של 165-195 כ"ס ובמספר רמות גימור עם שפע של אבזור נוחות ובטיחות. מחירי הדגם החל מ-152 אלף שקל ועד ל-182 אלף שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה CX-30 מבוסס על מאזדה 3 החדשה, שהושקה לאחרונה בארץ, ולדגם מידת אורך של של 4.40 מ', רוחב הנושק ל-1.80 מ', בסיס גלגלים של 2.655 מ' ונפח תא מטען של 430 ליטר, אלו מידות משפחתיות למהדרין.

 

מאזדה MX-30
עיצוב בהשראת מאזדה 3 החדשה.

את מאזדה CX-30 תוכלו לרכוש עם אחד משני המנועים המוכרים של מאזדה: 2.0 ליטר בהספק מרבי של 165 כ"ס ומומנט מרבי של 21.7 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.7 שניות (9.8 ברמות הגימור הגבוהות) ולצריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר.

 

הגרסה הבכירה מצוידת במנוע 2.5 ליטר המעודכן (עם מערכת לניתוק צילינדרים לטובת חיסכון בצריכת הדלק) לגרסה זו הספק מרבי של 195 כ"ס ומומנט מרבי של 26.3 קג"מ. גם מנעו זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.5 שניות וצריכת דלק משולבת של 15.4 ק"מ לליטר.

 

מאזדה MX-30 תא הנוסעים
אבזור עשיר כבר מרמת הגימור הבסיסית.

את מנוע ה-2.0 ליטר תוכלו לבחור באחת מתוך שלוש רמות גימור, את מנוע ה-2.5 ליטר באחת מתוך שתיים. רמת הגימור הבסיסית קומפורט (עם מנוע 2.0 ליטר בלבד) כוללת, בין היתר: מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8.8 בעברית והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזק, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אוויר במושב האחורי, מסך "7 משולב בלוח המחוונים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חיישני תאורה וגשם, חיישני רוורס מקוריים, קיפול חשמלי למראות הצד, תאורת לד, חישוקים סגסוגת "18 ועוד.

 

רמת הגימור קומפורט מוסיפה לרשימה מפתח חכם - התנעה ופתיחה, תאורת LED מלאה, פנסים קדמיים עוקבי פנייה, חלון גג חשמלי ומנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה. רמת הגימור הבכירה פרימיום מוסיפה זכרונות למושב הנהג ומראות הצד, ריפודי עור, עיצוב שונה לחישוקים בגימור כהה, חיישני חניה קדמיים, דלת תא מטען חשמלית ותצוגה עילית. מאזדה CX-30 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מאזדה MX-30
מפרט בטיחות מלא בכל רמות הגימור.

כל הדגמים מצוידים במפרט בטיחות מלא הכולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית - תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות נהג, ניטור שטח מת בצידי הרכב והתרעה על תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטו' ו-7 כריות אוויר. מאזדה CX-30 השיג לאחרונה ציונים מרשים במיוחד במבחני הריסוק של ארגון הבטיחות Euro NCAP עם ציון של 99% בהגנה על נוסעים בוגרים ו-86% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות.

מאזדה CX-30 - מחירון:

מאזדה CX-30 קומפורט 2.0 אוטו' – 151,900 ₪

מאזדה CX-30 אקזקיוטיב 2.0 אוטו' – 159,900 ₪

מאזדה CX-30 פרימיום 2.0 אוטו' – 173,900 ₪

מאזדה CX-30 אקזקיוטיב 2.5 אוטו' – 169,900 ₪

מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 אוטו' – 181,900 ₪

 

במהלך חודש דצמבר, דגם קומפורט הבסיסי מוצע במחיר השקה של 149,900 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (18)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גיך

    אז ככה, בתמונות זה נראה אחלה רכב וגם המחיר נראה אטרקטיבי , בפועל הרכב גם נראה קטן וגם מרגיש עוד יותר קטן וצפוף , יותר כמו הצבק מוגבה ולא גיפון.לצד החיוב , האיכות נראית ומרגישה כמו רכב פרימיום ,
    קשה לראות אותו מתחרה ברבי המכר הגדולים ממנו במרחב .
    הרכב שהכי קרוב אליו בגודל באורך הוא קרוק, אך בפועל האחרון הרבה יותר מרווח ממנו במרחב הפנימי ובתחושת האווריריות.(ולא, אני לא מגיב מטעם סקודה......) , אך המאזדה נותנת יותר איבזור בפחות מחיר.
    בקיצור , זה רכב שיתאים למי שאוהב לנהוג ואוהב את התחושה העוטפת , למי שמתאים הגודל , רכב מליגה אחרת.

    נ.ב , שמאזדה כבר יפסיקו עם ריפודי העור המציקים

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    במונחים של מדינת הגנבים והפחונים של ישראל זה נראה כמו רכב טוב, אבל כרגיל מאודדדד יקר.
    בנוסף למס של מדינת הגנבים והמיסים, עוד יש מסך עושק של היבואן.
    180 אלף שקל לרכב כזה? מה נסגר??

    כתובת URL מקוצרת:
  • תומר

    המפרט שמקבלים עם הרכב בתוספות מחיר לא מספק לדעתי וזה סתם מייקר אפשר למצוא בקלות רכבים בקטגוריה עם רמת מחירים יותר סבירה בהרבה. אפשר לקחת כדוגמא מייצגת את הספורטאז' שמככב בגלל הרמת מחיר הסבירה שלו ושלל האבזור שמקבלים מרמת הבסיס, אם אין הורדת מחיר הישראלים לא ילכו בדהרה ל cx30.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    אין סיבה לקנות מאזדה 3, ה- cx30 עולה עליה בתמורה

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    גיא

    תאמת, תמורה לא רעה (ביחס לארץ כמובן) בגלל האיבזור הביטחותי והאיכות הפנימית.
    איו סיבה לקנות רכב גרמני.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    מזהם בטירוף - דרגה 11

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    מחיר סופר מופקע, תתכוננו להתרסקות במכירות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    רכב לא מעניין מבחינתי , תביאו כבר את הפיאסטה , הפוקוס , הפומה ( בקרוב באירופה) , הקוגה החדש ( בקרוב באירופה ) , האקספלורר החדש , המוסטאנג מאך החדש ( בשנה הבאה באר"ה) , המוסטאנג האגדית ? למה פורד נראים ככה בארץ ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אור

    ביקרתי במאזדה הרכב נראה סביר , אבל לא במחיר הזה.
    מתומחר גבוה לטעמי , יש הצעות עדיפות בשוק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    אין כוונון חשמלי למושבים ברמוץ גימור הראשונות.
    אין ספק שרכב זה יוסיף לתחרות ויגרום למתחרים לתת חבילות בטיחות מלאות גם ברמות בסיס(פיזו....)

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלעד

    יש טעות בכתבה - צריך להיות רשום: רמת אקזקיוטיב מוסיפה

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    פיזו 3008 נותנת יותר רכב גדול יות,ר ויות,ר זול.
    בקיצור תמורה טובה יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • 504

    אין הצדקה לרכב בגודל כזה עם מחיר כזה. אולי נחמד כל מיני תוספות, אבל בשוק היום אפשר לקבל תמורה הרבה יותר טובה מכלים כמו הספורטאז', לא סתם נמכר פה בלי סוף, מקבלים הרבה לשקל ורכב גדול יותר. טוב שיש תחרות טובה בשוק

    כתובת URL מקוצרת:
  • sharckass23

    פשוט לא יאמן בארה''ב
    המפוארת עם מנוע 2.5 $23K
    פה 181 אלף שקל הזוייי
    לא לקנות רכב חדש משום חברה פשוט להחרים עד לירידות מחירים דרסטיות!

    כתובת URL מקוצרת:
  • basil

    sharckass23

    זה לא נכון. בארה"ב דגם premium 2.5 מתחיל מ - 29,850$ שזה בערך 105,000 ש"ח. תוסיף מס על מכוניות 90% ותגיע עד 200,000 ש"ח. 23,000$ זה מחיר לדגם הבסיסי עם מנוע 2.5.

    כתובת URL מקוצרת:
  • sharckass23

    basil

    כמה שאתה בור..
    א. הדגם המפואר באמריקה מכיל בהרבה יותר אבזור מהדגם המפואר פה אני השוותי בין מה שאתה מקבל פה לעומת שם על אותו תמורה למחיר.
    ב. כמה שאתה בור..היבואן מבקש מהיצ**** ליצר את מפרט הרכב הכי זול שהוא יכל ליצר שעוברת את כל התקנים..
    משמע אתה מקבל רק מעטפת אבל עם רכיבים משנים קודמות מבורג עד מנוע..
    עכשיו אם אתה בתור צרכן קונה את הרכב ב29K היבואן קונה אותו כיבואן ב19K אבל בגלל שהוא מביא פחות אבזור
    הוא ירוויח עלייך בשדרוג הדגם תוסיף 90% מס על מחיר הקניה של הרכב ליבואן ותראה שהמחיר של הרכב כולל מיסוי יוכל להיות אחרי רווח של יבואן 110-120K..
    היבואן גוזר קופון משולש

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    basil

    למה להוסיף מס למחיר שהוא אחרי מס רווח סוכן?
    תוסיף 90% למחיר לפני מס ותקבל משהו כמו 150k במקום 200

    כתובת URL מקוצרת:
  • Basil

    סמי

    כי בארץ מיסים על מכוניות בערך 90%.כמוון שחשוב שלי מאוד לא מדויק. זה רק להערכה גסה, כמה רכב כזה יכול לעלות בארץ

    כתובת URL מקוצרת: