מאזדה CX-5 החדש בישראל – מחיר החל מ- 167,000 שקל

2017 מאזדה CX-5 החדש
מאזדה CX-5 החדש נחת בישראל.

מאזדה CX-5 החדש מציג עיצוב מלוטש ותא נוסעים איכותי ועשיר, הוא מצויד במנועי 2.0 ו-2.5 ליטר כמו בדגם היוצא, תיבת 6 הילוכים אוטו' ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. מחיר החל מ- 167,000 שקל.

 

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, מודיעה היום (ד') על תחילת השיווק של מאזדה CX-5 החדש, הדור השני לקרוסאובר הקומפקטי של החברה. CX-5 החדש ישווק בישראל עם מנועי 2.0 ו-2.5 ליטר, עם הנעה קדמית או כפולה ועם רשימת אבזור עשירה ומערכות בטיחות מתקדמות. מחירי הדגם יעמדו על 167 עד 215 אלף שקל. 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מאזדה CX-5 היוצא היה הראשון להציג את שפת העיצוב KODO של מאזדה וכעת הוא הראשון להציג את האבולוציה של אותה שפת עיצוב. בזכות העיצוב החדש/מחודש וגריל קדמי אקטיבי, לדגם מקדם גרר הקטן בכ-6% מזה של הדגם היוצא. CX-5 החדש מבוסס על אותה הפלטפורמה של הדגם היוצא (משודרגת וקשיחה יותר בכ-16%) וזו גם הסיבה שמידות הדגם נותרו ללא שינוי: 4,550 מ"מ אורך, 1,840 מ"מ רוחב, 1,675 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,700 מ"מ. נפח תא המטען בדגם גדל ב-10% לכדי נפח של 442 ליטר ומרווח הגחון  בדגם עומד על 185-193 מ"מ.

 

הדגם נשען על מערך מתלים בתצורה זהה לדגם היוצא, מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, אך בדגם החדש מאזדה התקינה בולמים משופרים והמתלה הקדמי עושה שימוש בתותבים מבוססי נוזל. כמו בשאר הדגמים העדכניים של מאזדה, הדגם מצויד במערכת GVC לניהול מומנט המנוע לטובת העברת משקל מהירה במעבר על שיבושים קטנים או בכניסה לסיבוב. המושבים בדגם חדשים ונוחים יותר, במיוחד אלו האחוריים שכעת כוללים משענת בזווית רחבה יותר של 24 מעלות והניתנת להטייה בזווית של עד 28 מעלות לאחור (לעומת 22 מעלות קבוע בדגם היוצא). בנוסף לכך, זווית פתיחת הדלתות גדלה ל-80 מעלות בכדי לאפשר כניסה/יציאה נוחה יותר ותא הנוסעים שקט מבעבר. 

 

2017 מאזדה CX-5 החדש תא הנוסעים
איכותי ומאובזר בנדיבות.

מאזדה CX-5 החדש – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי והוא כולל שני מנועי בנזין SKY-G בנפחים של 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר, שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו', כמו בדגם היוצא, ומנוע ה-2.5 ליטר מצויד במערכת הנעה כפולה כסטנדרט. כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע i-Stop. 

 

2.0 ליטר: הספק מרבי של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות, מהירות מרבית של 189 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.9 ק"מ לליטר.

 

2.5 ליטר: הספק מרבי של 195 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 26.1 קג"מ ב-4,000 סל"ד. עם מנוע זה והנעה כפולה 4X4 לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות, מהירות מרבית של 194 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.7 ק"מ לליטר.

 

כל דגמי CX-5 החדש מצוידים כסטנדרט במערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל הפועלת עד 80 קמ"ש (ומאיטה את מהירות הנסיעה עד 160 קמ"ש). רמות האבזור הגבוהות יותר מצוידות ביותר מערכות בטיחות מתקדמות ובנוסף, כל הדגמים מצוידים במערכת מובילאיי המשלימה את המערכות המקוריות ברכב - במידה ואלו לא קיימות. 2017 מאזדה CX-5 החדש - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מאזדה CX-5 החדש ישווק בארבע רמות גימור, שלוש לדגמי 2.0 ליטר ואחת לדגם 2.5 ליטר. רמת האבזור הבסיסית אקזקיוטיב כוללת, בין היתר: מולטימדיה MZD עם מסך "7 בעברית עם דיבורית BT, שליטה מההגה, מצלמה אחורית, שמשות כהות, חישוקי סגסוגת "17, תאורה ראשית LED, חיישני תאורה וגשם, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מראה פנימית נגד סינוור, ריפודי עור, מספר כניסות USB, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזק ועוד. ברמת האבזור הגבוהות יותר נוכל למצוא חיישני חנייה קדמיים בנוסף לאחוריים, חישוקי "19, יותר מערכות בטיחות מתקדמות (אך ללא בקרת שיוט אדפטיבית), תאורה ראשית אדפטיבית, תצוגה עילית צבעונית, חלון גג חשמלי, גימור עור בדלתות ועל הדשבורד ועוד.

 

2017 מאזדה CX-5 מחירון:

CX-5 2.0 ליטרים Executive – החל מ- 167,000 ₪

CX-5 2.0 ליטרים Luxury – החל מ- 179,000 ₪

CX-5 2.0 ליטרים Premium – החל מ- 192,000 ₪

CX-5 2.5 ליטרים Premium AWD – החל מ- 215,000 ₪

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (10)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גדי

    עולה על יונדאי טוסון וקיה ספורטאג' בכמה דרגות יפה יותר מאובזר יותר ויפני ....

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאוכזב קשות

    איך אפשר לרשום מאובזר בנדיבות כאשר שמו לו צפצפה מובילאיי ועל זה קבלו 7 נקודות בטיחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • ניר

    אין לה בקרת שיוט אדפטיבית !!! בדיחה במחיר הזה הרכיבו לה צפצפה [ מובלאיי ]

    כתובת URL מקוצרת:
  • לא חשוב

    ממש אכזבה רבתי.
    הכניסו את המוביל איי כדי להעלות את דירוג הבטיחות מ-2 ל-7 בלי כל האדפטיביים ( שיוט,סטיה מנתיב, ואורות) שזה סטנדרט במתחרים שעולים עשרות אלפי ש" ח פחות.
    נחכה למודל הבא- אולי אנשי מזדה ילמדו שאי אפשר לעבוד בעיניים על האנשים

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    האמת, אוטו טוב מאוד אבל מתומחר יקר מידי.

    מבחינת הגודל הוא בסביבה של כל הג'יפונים הקטנים. ספורטאז', טוסון, פ'יגו 3008 וכו'
    היתרון היחידי של המאזדה הוא ברמת הגימור ובניהוג של האוטו. חוץ מזה אין. ולא מדובר ביתרון גדול.

    אתם יכולים לקנות רנו קאדג'ר, פיז'ו 3008 , ניסן קאשקאי , פורד קוגה וסיאט אטקה במחיר נמוך משמעותית. אז השאלה היא למה לקנות את המאזדה בכלל?

    גרוע מכך. המחיר כבר נושק לרכבי פנאי גדולים משמעותית - סקודה קודיאק או מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות.

    לא משנה מה אנשי המכירות של מאזדה יאמרו - אי אפשר להצדיק פער מחירים כזה ולפיכך המכירות יהיו בהתאם.

    חבל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלמוני

    נהגוס

    cx5 הינו רכב פרימיום ולכן השוואתו לרכבים שציינת (בסיסיים) בטווח מחירים הללו אינה רלוונטית.
    יש להשוות תפוח לתפוח ולא תפוח לבננה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א ב י

    אלמוני

    מאזדה אינו רכב פרימיום. מעולם לא היה.
    בניגוד למוצרים חזקים כמו הונדה וטויוטה שיש להם חטיבות יוקרה , מאזדה מפורסמת ביכולת הניהול המהנה שלה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ron

    אלמוני

    CX5 רכב פרימיום ? נסחפת קצת.
    המגיב הראשון צודק, הרכב הזה מתומחר גבוה ויש אלטרנטיבות טובות ממנו בשוק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלמוני

    ron

    עובדה שבחו"ל ההשוואה של הCX5 לאודי, מרצדס ובמוו.
    לא ראיתי שמשווים את ה3008 או קיה ספורטאג' לרכבים כאלה...
    אבל זה בסדר לא כולם יסעו במאזדה גם אחרים צריכים לחיות ממשהו :)

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    אלמוני

    לאדון אלמוני

    ההשוואה היחידה שמצאתי שעשו למאזדה לעומת מרצדס ובמוו היא כתבה שהופקה ביוזמת.... מאזדה! היא מימנה את מבחן הרכב הזה אז אני לא הייתי מקבל אותו בכלל כאובייקטיבי : https://www.youtube.com/watch?v=dLEZuUs9M8A

    ההשוואות שיש כרגע באינטרנט הן בעיקר מול הטוסון, פורד קוגה ( אסקייפ בארה"ב) והונדה CRV . המאזדה רק עכשיו הושקה באירופה ולא עשו שם עדיין מבחנים השוואתיים. נחכה ונראה.

    הרצון "העז" של אנשי מאזדה להשוות את ה CX-5 למכוניות פרימיום הוא מובן כדי להצדיק את פער המחירים כפי שציינתי קודם. אבל רק אנשי מכירות יגידו שצריך להשוות מאזדה CX-5 לרכבי פרמיום מבלי לציין מה מצדיק זאת... והמבין יבין

    כתובת URL מקוצרת: