עם אורך של 6 מטר, הקונספט מאייבך 6 רומז אולי על מכונית קופה עתידית למרצדס-מאייבך שתתחרה בדגמי הקופה של רולס רויס.

מרצדס מאייבך 6 קונספט
נשאר רק להתפלל שהיא תגיע לייצור.

רגע לפני שמרצדס תציג את הקונספט ויז'ן מרצדס-מאייבך 6, תמונות של הדגם דלפו לרשת, מאפשרות לנו הצצה ראשונה אל הקונספט למכונית קופה אולטרה יוקרתית באורך של 6 מטר של מרצדס-מאייבך.

 

העיצוב של הקונספט מרהיב, אלגנטי ונושא אלמנטים של רטרו – בעיצוב החלק האחורי ובמיוחד בדלתות כנפי השחף המתכתבות עם ה-300SL המיתולוגית. תא הנוסעים כבר יותר קונספטואלי, מציג חזון של שימוש בטכנולוגיית "מציאות רבודה". פרטים נוספים נדע עם החשיפה הרשמית של הדגם.

 

מאז שמרצדס הקימה לתחייה את מותג מאייבך (והספיקה להפוך אותו לרמת גימור/תת דגם תחת מרצדס) רק פעמיים היא ניסתה להיצג גרסת קופה למאייבך, הפעם הראשונה הייתה עם המאייבך אקסלרו בשנת 2004, דגם אחד ויחיד, וניסיון משמעותי יותר נעשה עם סדנת Xenatec שייצרה גרסת קופה למאייבך S57, אך רק שש יחידות מהדגם הגיעו לייצור, מתוך כוונה לסך של 200 יחידות.

 

מאייבך אקסלרו ומאייבך S57 קופה
מאייבך אקסלרו (עליונה) ומאייבך S57 קופה.

הפעם, נדמה כי מרצדס קצת יותר רצינית בכוונות שלה, גם כי היא מציגה את הדגם במקום הנכון – בתערוכת היוקרה פבל ביץ', קליפורניה – אך בעיקר כי מרצדס מאוד רוצה לקושש משוק האולטה יוקרה ולהציב תחרות של ממש לרולס רויס ובנטלי ומה יותר מתאים ממכונית קופה מוגזמת לחלוטין בכדי לעשות זאת. אנחנו לפחות מקווים מאוד לראות בעתיד את הדגם נכנס אל פס הייצור. 

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.