מבחן ריסוק NCAP: סיאט טראקו והונדה CR-V החדש

הונדה cr-v מבחן ריסוק 2019
חמישה כוכבים להונדה CR-V החדש.

חמישה כוכבים במבחני הריסוק לסיאט טראקו, הונדה CR-V החדש ומרצדס G קלאס.

 

ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP מפרסם את תוצאות סבב מבחני הריסוק, הראשון לשנת 2019, שערך לדגמים סיאט טראקו, הונדה CR-V החדש ומרצדס G קלאס החדש. שלושת הדגמים הציגו רמה גובה של בטיחות וזכו לציון של חמישה כוכבים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סיאט טראקו, הקרוסאובר 7 מושבים החדש של סיאט הצפוי להגיע בקרוב לישראל, זכה לציונים גבוהים בכל סעיפי המבחן עם ציון מרשים במיוחד של 97% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, 84% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 79% בהגנה על הולכי רגל ו-79% בעזרי בטיחות. הדגם מצויד כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ובקרת סטייה מנתיב. גם מערכות בטיחות המתקדמות של הדגם הפגינו ביצועים טובים.

 

הונדה CR-V החדש, שגם הוא כמו הטראקו ישווק בקרוב בישראל, הציג ביצעים טובים עם 94% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, 83% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל ו-76% בעזרי בטיחות. גם ה- CR-V מצויד כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ובקרת סטייה מנתיב. הדגם הציג ביצועים טובים פחות מהטראקו בהגנה על ילדים במושב האחורי ומערכות הבטיחות המתקדמות תפקדו באופן חלקי בחלק מהתרחישים.

 

מרצדס G קלאס החדש רשם ציון של 90% בהגנה על נוסעים בוגרים, 83% בהגנה על ילדים מאחור, 78% בהגנה על הולגי רגל ו-72% בעזרי בטיחות. הדגם מצויד כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ובקרת סטייה מנתיב. עבור רכב עם שלדת סולם אלו ביצועים לא רעים, אך אם מסתכלים בביצועים בכל סעיף וסעיף מגלים שהדגם הציג רמה נמוכה משמעותית מזה של הטראקו או ה- CR-V.

כרגיל, אנחנו תמיד ממליצים להיכנס לאתר NCAP, להוריד את סיקור המבחן המלא, לבחון את התוצאות ולבצע רכישה של רכב חדש בהתאם. כמובן שלא לוותר על מערכות בטיחות מתקדמות, במיוחד בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות