חמישה כוכבים במבחני הריסוק לאודי A3, סיאט לאון, סקודה ראפיד ועוד בסבב מבחני הריסוק (נובמבר 2012) של ארגון EuroNCAP.

יונדאי סנטה פה החדש - בטיחותי במיוחד

ארגון הבטיחות האירופאי, EuroNCAP המבצע מבחני ריסוק לכלל הדגמים המשווקים באירופה (ובישראל) מציג את תוצאות סבב מבחני הריסוק האחרונים עם ציונים גבוהים לכל הרכבים למעט דצ'יה לודג'י של רנו.

 

המבחנים נערכים לפי התקנות החדשות הדורשות ציון מינימום של 60% בהגנה על הולכי רגל כתנאי לזכייה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק.

 

למעט כאמור דצ'יה לודג'י החדשה (הגרסה החדשה של רנו לוגאן MCV) אשר זכתה בציון של 3 כוכבים בלבד, כל שאר הדגמים הנבחנים השיגו ציון מרבי של 5 כוכבים ויש לציין ברמת בטיחות מרשימה של מעל ל-90% בהגנה על נוסעים בוגרים מלפנים, כאשר יונדאי סנטה פה החדש ואופל מוקה בלטו במיוחד במבחן זה.

 

הצטיינו במיוחד בהגנה על ילדים אלו סיאט לאון החדשה עם ציון של 92% בהגנה על ילדים במושב האחורי וסובארו פורסטר החדש, עם ציון של 91%.

 

חשוב לציין שישנם דגמים המוצעים עם מערכות בטיחות מתקדמות, כגון מערכת בלימה אוטו' ובקרת שיוט אדפטיבית באודי A3 החדשה, בגולף החדשה ובמיצובישי אאוטלנדר החדש או מערכת מתקדמת יותר עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטו' בוולוו V60 ובסובארו פורסטר החדש, אך מערכות אלו לא נכללות בציון הכולל שכן הן לא מוצעות כסטנדרט.

 

מבחני ריסוק נובמבר 2012

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.