מבחני ריסוק NCAP: ב.מ.וו סדרה 5 החדשה ופיאט דובלו

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה מבחן ריסוק
כצפוי: חמישה כוכבים לסדרה 5 החדשה.

סדרה 5 משיגה כצפוי ציון בטיחות מרבי של 5 כוכבים, הדובלו, כמו רוב המסחריות, הציג ביצועים בינוניים בלבד.

 

ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק שהארגון ערך ל-ב.מ.וו סדרה 5 החדשה ולטנדרון פיאט דובלו.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סדרה 5 החדשה לא מאכזבת ומשיגה ציון כולל של חמישה כוכבים עם ציונים גבוהים בסעיפי המבחן השונים: 91% בהגנה על נוסעים בוגרים, 85% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 81% בהגנה על הולכי רגל ו-59% בעזרי בטיחות כסטנדרט. סדרה 5 החדשה מצוידת כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל.

 

פיאט דובלו המחודש, כמו מסחריות רבות אחרות, הציג ביצועים בינויים למדי במבחני הריסוק וזכה בציון כולל של שלושה כוכבים בלבד ועם ציונים של 75% בהגנה על נוסעים בוגרים, ציון עלוב של 45% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור, 57% בהגנה על הולכי רק ו-25% בעזרי בטיחות כסטנדרט.

 

עיקר הניקוד הנמוך של הדגם הוא תוצאה של סכנה לפגיעת חזה חמורה לנוסעים בוגרים או ילדים במושב האחורי וכן על העדר מוחלט של מערכות בטיחות מתקדמות, גם לא כאופציה.

 

הדובלו לא לבד בתחום זה, גם מסחריות דומות כגון הברלינגו והלודג'י (דאצ'יה) השיגו ציונים נמוכים במבחני הריסוק (עוד יותר לו היו נבחנים בסטנדרט של 2017). רק טנדרון אחד השיג בשנים האחרונות ציונים טובים, הקונקט של פורד, אך זה כלל לא משווק כיום בישראל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות: