המגאן ספורט 275 טרפי היא גרסה במהדורה מוגבלת עם 275 כ"ס, צמיגים משופרים, מערכת פליטה משופרת ומתלים משודרגים. היא נולדה בכדי לקחת בחזרה את השיא מסיאט לאון קופרה.

רנו מגאן RS 275 טרופי

בכדי להחזיר לעצמה את שיא הנורברגרינג להנעה קדמית מידי הלאון קופרה החדשה, רנו מציגה היום (יום ד') את המגאן RS 275 טרופי, הגרסה החזקה ביותר של המגאן ספורט (וגם האחרונה) שתיוצר בסדרה מוגבלת ותשווק ב-20 מדינות בלבד.

 

המגאן ספורט 275 טרופי מבוססת על שלדת ה-CUP של הדגם עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני כסטנדרט. מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הדגם זכה לתוספת של 10 כ"ס והוא מספק כעת 275 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 36.7 קג"מ בין 3,000-5,000 סל"ד. חלק מהשיפור בהספק הושג באמצעות מערכת פליטה חדשה מטיטניום מבית אקרפוביץ'.

 

מערך המתלים כיול מחדש ושודרג באמצעות בולמי אוהלינס (Öhlins), כאופציה ניתן לשדרג לבולמים הניתנים לכיוון דרגת הקשיחות. לטובת שיפור האחיזה, רנו התקינה צמיגי ביצועים מישלן Pilot Sport Cup 2 שהותאמו במיוחד לדגם.

 

כאמור, באמצעות דגם זה, רנו רוצה להחזיר לעצמה את שיא הקפת מסלול הנורבגרינג להנעה קדמית, שיא בו רנו החזיקה במשך שנים רבות ורק לאחרונה, סיאט עם הלאון קופרה החדשה שברה את השיא הקודם של רנו עם זמן של 7 דקות ו-58 שניות. ב-16 ביוני נדע אם המגאן ספורט 275 החדשה אכן תעמוד במשימה שהוצבה לה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.