מקלארן GT
מקלארן GT - מכונית הגרנד טורינג הראשונה של מקלארן.
מקלארן GT
מקלארן GT - מכונית הגרנד טורינג הראשונה של מקלארן.

מקלארן GT החדשה היא המכונית הגדולה ביותר של מקלארן, שונה מכל שאר דגמי המותג ונועדה לכיסוי מרחקים גדולים במהירות ובנוחות.

 

מקלארן חשפה היום (ה') את המקלארן GT החדשה וכשמה, היא מכונית גרנד טורינג שנועדה לכסות מרחקים במהירות ובנוחות. המקלארן GT היא המכונית הנוחה והשימושית ביותר של מקלארן הפותחת קטגוריה חדשה עבור היצרן, מחוץ לדגמי סדרת הספורט, הסופר והאולטימייט החדים והקיצוניים יותר.

 

המקלארן GT, המתחרה מול דגמים כגון אסטון מרטין DB11, היא המכונית הגדולה ביותר כיום של מקלארן, עם אורך 4.68 מטר, רוחב של 2.09 מטר ושני תאי אחסון בנפח של 420 ליטר מאחור ו-150 ליטר מלפנים. למרות שמדובר במכונית השונה בייעוד שלה משאר דגמי החברה, במקלארן מבטיחים כי הדגם נאמן לפילוסופייה של המותג, כולל שימוש בשלדת מונוקוק מקרבון המאפשרת לדגם להשיג משקל רטוב של 1530 ק"ג בלבד.

 

מקלארן GT
הדגם השימושי ביותר של מקלארן.

המקלארן GT מצוידת במנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו המוכר של החברה, כאן בהספק מרבי של 620 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט מרבי של 64.2 קג"מ המתקבל בין 5,500 ל-6,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת ה-7 הילוכים כפולת המצמדים של החברה (SSG), הכוללת בקרת יציאה מהמקום, המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים. לפי מקלארן, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.2 שניות, 0-200 קמ"ש של 9.0 שניות ולמהירות מרבית של 326 קמ"ש. מערכת הבלימה של הדגם מסוגלת להביא את הדגם ממהירות של 100 קמ"ש לעצירה מלאה במרחק של 32 מטר בלבד.

 

מקלארן GT תא הנוסעים
דגש על אבזור יוקרה ונוחות.

תא הנוסעים של המקלארן GT, המבוסס על תא הנוסעים של ה-570S, הוא היוקרתי והמעודן ביותר של המותג, כזה התואם את אופיו של הדגם. תא הנוסעים והמושבים עטופים בעור נאפה כסטנדרט, אך לקוחות הדגם יוכלו לבחור גם בחומרים אחרים כגון אלקנטרה ואף בצמר קשמיר. בנוסף נמצא בקרת אקלים מפוצלת, מושבים חשמליים ומחוממים וכיוון חשמלי לגלגל ההגה (כאופציה), מפתח חכם, מולטימדיה "7 ולוח מחוונים דיגיטלי "12.3. זה כמובן רק על קצה המזלג שכן רשימת האופציות ארוכה כאורך הגלות.

הדגם נשענן כסטנדרט על מערכת בולמים אדפטיבית הכוללת כמו שאר דגמי מקלארן מצב ספורט ומסלול אך גם מצב נוחות הנעדר משאר דגמי מקלארן. על הקשר עם הכביש אחראיים צמיגי פירלי P ZERO שתוכננו במיוחד עבור הדגם ומולבשים על חישוקי "21 אחוריים ו-"20 קדמיים.

 

תגיות: מקלארן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.