פולקסווגן חושפת את גרסת ה-GTD לגולף וריאנט (סטיישן) עם ביצועים של משפחתית מהירה וצריכת דלק של מכונית עירונית.

2015 פולקסווגן גולף סטיישן GTD

עבור מי שמחפש סטיישן פרקטית ומהירה, מאוד, פולקסווגן מציעה את הגולף R סטיישן החדשה עם 300 כ"ס, הנעה כפולה ו-5.1 שניות 0-100 קמ"ש. עבור אלו הרוצים חבילה דומה אך מבלי לעמוד בהוצאות דלק גבוהות, פולקסווגן מציעה כעת את הגולף סטיישן (וריאנט) GTD החדשה המסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות ועם רגל נינוחה יותר על דוושת הגז, היא גם מסוגלת להציע צריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים ידנית.

 

בחרטומה של הגולף GTD סטיישן נמצא את אותה יחידת הנעה של הגולף האצ'בק GTD: מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל TDI בהספק מרבי של 184 כ"ס ב-3,500 סל"ד ומומנט מרבי של 38.6 קג"מ המתקבל בין 1,750-3,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית כסטנדרט או 6 הילוכים DSG כאופציה, אז צריכת הדלק המשולבת עומדת על "רק" 20.8 ק"מ לליטר.

 

גרסת ה-GTD מבדילה עצמה מהגרסאות הרגילות של הגולף סטיישן באמצעות אלמנטים שהושאלו מה-GTI, זה כולל פגוש קדמי בעיצוב ספורטיבי יותר עם סבכת כוורת בגריל העליון והתחתון, פס כסוף בגריל העליון הנמשך אל תוך הפנסים, חישוקי Curitiba בקוטר "17 (אופציה ל-"18) המכסים בלמים משופרים עם קליפרים צבועים באדום, מסילות גג בשחור, פגוש אחורי בעיצוב ספורטיבי יותר וצמד יציאות מפלט בגימור כרום.

 

בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט עם ריפוד בסגנון בד סקוטי בדומה ל-GTI, גלגל הגה עם תחתית שטוחה שנלקח ישירות מה-GTI, גימור כהה לדקורציה וראש ידית הילוכים המעוצב ככדור גולף (בדגם הידני בלבד). בצד המכני הדגם זוכה לכיול מתלים ספורטיבי יותר והנמכת מרכב של 10 מ"מ, יחד עם אותה מערכת היגוי של ה-GTI.

 

מחירה של הגולף GTD בגרמניה עומד על החל מ-31,975 אירו ובתרגם לעברית: אין סיכוי שניראה אותה כאן.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.