מובילאיי מציעה כעת את מערכת ה-C2-200 המתריעה על סטייה מנתיב והתנגשות חזית-אחור בהנחה של יותר מ-50%.

מערכת מובילאיי

Mobileyeמציגה מערכת חדשה- Mobileye C2-200 , שתתריע בפני הנהג על המקרים הרווחים ביותר הגורמים לתאונות דרכים - התנגשות חזית-אחור וסטייה בלתי מתוכננת מנתיב, וזאת במחיר אטרקטיבי של 2,300 ₪ בלבד כולל התקנה ומע"מ (במקום כ-5,000 ש" עד היום).

 

ההתרעות שמספקת C2-200 Mobileye

התרעת התנגשות חזית- אחור: במקרה של סכנת התנגשות ברכב שלפנים Mobileye תספק התרעה עד 2.7 שניות לפני ההתנגשות. מחקרים מראים כי התרעה מוקדמת של 1.5 שניות יכולה למנוע כ 90% מתאונות החזית-אחור.

 

התרעת סטייה מנתיב: בעת סטייה מנתיב או ירידה לשוליים ללא כוונה, תספק מערכת Mobileye התרעה לנהג. מחקרים שנעשו על ציי רכב הצביעו על ירידה של 65% בהתנגשויות שנגרמו כתוצאה מסטייה מנתיב הודות למערכות התרעה.

 

המערכת המיוצרת ע"י מובילאיי נחשבת למתקדמת בעולם לראייה מלאכותית והיא משמשת כיום חברות כגון ב.מ.וו, וולוו, ג'נרל מוטורס, יונדאי ועוד. חברת "כלל ביטוח" מעניקה למבוטחיה עד 25% הנחה ממחיר הביטוח למבוטח שברכבו מותקנת מערכת הבטיחות של Mobileye.

 

יצחק ליטמן, מנכ"ל Mobileye Products:"הטכנולוגיה שלנו היא מהמתקדמות בעולם ויעילותה במניעת תאונות דרכים הוכחה כשאומצה על ידי מיטב יצרניות הרכב בעולם. מערכת ה-C2-200 Mobileye החדשה היא חלק מהמהלך שלנו לקידום הטכנולוגיה של Mobileye בקרב יותר ויותר נהגים מתוך הכרה בחשיבותה במניעת תאונות דרכים. המערכת מסייעת בהתמודדת עם שני הגורמים העיקריים לתאונות דרכים, וזאת במחיר מאד אטרקטיבי. במקביל אנחנו ממשיכים את מכירת המערכות Mobileye C2-270 ו- C2-275 Mobileye שכוללות מלבד התרעת סטייה מנתיב והתנגשות חזית אחור, גם התרעה בפני התנגשות בהולכי רגל או ברוכבי אופניים, התרעת אי שמירת מרחק ומערכת ניהול חכמה ובטיחותית לאורות גבוהים"

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.