יונדאי ממנה בכיר בחטיבת M של ב.מ.וו לעמוד בראש חטיבת ההנדסה שלה, כולל חטיבת הביצועים N החדשה של יונדאי.

יונדאי ג'נסיס קופה

למרות שיונדאי משווקת כיום דגמים המסוגלים להתחרות היטב בדגמים של היצרנים האירופאים המובילים, בתחום הדינאמי היא עדיין נמצאת מאחור - ניהוג, התנהגות הכביש ונוחות. בכדי לטפל בתחום זה, יונדאי מודיעה כעת על מינויו של אלברט ביארמן (Albert Bierman) לעמוד בראש מחלקת הפיתוח של דגמי הביצועים של החברה אותם היא תציג לקראת 2016.

 

השם הזה אולי אל אומר לכם דבר אך האיש הזה אחראי על אמת המידה בתחום הדינאמי, ביארמן הוא לשעבר סגן נשיא להנדסה בחטיבת הביצועים M של ב.מ.וו. ביארמן החל לעבוד ב-ב.מ.וו כמהנדס צעיר עוד בשנת 1983 והפרויקטים האחרונים שיצאו תחת ידיו הם ב.מ.וו M3, M4 ו-M6 וכן כל גרסאות M Preformance כדגמי ביניים בין הדגמים הרגילים לדגמי M המלאים.

 

ביארמן יצטרף ליונדאי החל מהראשון לאפריל 2015 והוא ישב במרכז המחקר והפיתוח של יונדאי בקוריאה, שם הוא יתפקד כסוג של מהנדס על. מעבר לחטיבת הביצועים שם הוא ישים בתחילה את כל כובד משקלו, ביארמן יהיה אחראי גם על פרויקטים הנדסיים נוספים ביונדאי-קיה בתחומי הנוחות/התנהגות, בטיחות, אמינות ו-NVH.

 

כתגובה על המינוי, ביארמן אמר:" אני נרגש להצטרף ליונדאי. זו חברה שעקבתי אחריה מקרוב איך היא יצרה לעצמה בסיס לקוחות איתן ואיך היא נושפת בעורפן של המתחרות העיקריות שלה. שנת 2015 היא שנת מפתח למותג בה יושקו דגמים חדשים רבים".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.