2017 מיני קאנטרימן היברידי
מיני קאנטרימן פלאג-אין נחת בישראל.
2017 מיני קאנטרימן היברידי
מיני קאנטרימן פלאג-אין נחת בישראל.

לקאנטרימן ההיברידי טווח נסיעה חשמלי של 38 ק"מ, הספק כולל של 224 כ"ס ונתון תאוצה מכובד של 6.8 שניות 0-100 קמ"ש.

 

דלק מוטורס, יבואנית מיני בישראל, החלה בישווקה של גרסת הפלאג-אין ההיברידית לקרוסאובר מיני קאנטרימן החדש. הקאנרטימן ההיברידי ישווק בשתי רמות גימור ובמחיר התחלתי של 215 אלף שקל לרמת הגימור PEPPER ועד ל-249 אלף שקל לרמת הגימור CHILI.

 

יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם משלבת בין מנוע ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של הדגם, 136 כ"ס, לבין מנוע חשמלי בהספק של 88 כ"ס. ההספק הכולל של המערכת עומד על 224 כ"ס והמומנט המרבי על 39.2 קג"מ. הכוח אל כל ארבעת הגלגלים (כפולה קבועה) עובר דרך תיבת 6 הילוכים אוטו'. נתוני הביצועים טובים למדי ועמודים על 6.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 198 קמ"ש.

 

מיני קאנטרימן היברידי
טווח נסיעה חשמלי של 38 קילומטר ושעתיים וחצי לטעינה מלאה.

סוללות ליתיום-יון נטענת מאפשרת לקבל טווח נסיעה חשמלי של כ-38 ק"מ כאשר במצב נסיעה חשמלי מלא המהירות המרבית מוגבלת ל-125 קמ"ש (מעל מהירות זו מנוע הבנזין מצטרף). לרשות הנהג בורר מצבי הנעה המאפשר לבחור בין הנעה היברידית מלאה, חשמלית מלאה ומצב שימור סוללה בו רק מנוע הבנזין פועל מה שמאפשר לשמור את מצב הטעינה של הסוללה. טעינת הסוללה דורשת המתנה של עד 2.5 שעות והאחריות על הסוללה עומדת על שש שנים או 100 אלף ק"מ.

 

בכל רמות הגימור של הדגם נוכל למצוא מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית (עד 140 קמ"ש), אור גובה אוטומטי ועוד. רמת הגימור PEPPER כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית, דיבורית BT, שליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, חישוקי "17, מפתח חכם ועוד. רמת הגימור CHILI כוללת בנוסף חישוקי "18, תאורת LED, גג פנורמי חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, מושבי ספורט בשילוב עוד ובד, חיישני חנייה אחוריים ועוד.

 

מיני קאנטרימן היברידי
טווח נסיעה חשמלי של 38 קילומטר ושעתיים וחצי לטעינה מלאה.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.