מיצובישי תציג בתערוכת טוקיו שני דגמים חדשים, האחד זו הקולט החדשה והשני הוא קרוסאובר היברידי הרומז על האאוטלנדר הבא.

מיצובישי PX-MiEV II קונספט  - רמז לאאוטלנדר הבא

מיצובישי תציג שני דגמים חדשים בתערוכת טוקיו הקרובה אשר תיפתח בסוף חודש נובמבר. הדגם הראשון הוא מיצובישי מיראז' (שם עבר במיצובישי שאנחנו מכירים כ-לאנסר), סופרמיני חסכונית אשר למעשה מחלפיה את הקולט. הדגם השני הוא קונספט של קרוסאובר היברידי נטען בשם PX-MiEV II.

 

מיצובישי מיראז' החדשה:

מיצובישי מיראז' החדשה (מחליפת הקולט) היא מכונית סופרמיני על בסיס פלטפורמה חדשה לחלוטין אשר הוצגה לראשונה באמצעות הקונספט "Global Small” בתערוכת ז'נבה האחרונה. למיצובישי מיראז' מידות של 3,710 מ"מ אורך, 1,665 מ"מ רוחב, 1,490 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,500 מ"מ.

 

מיצובישי מיראז - קולט החדשה לשווקים מתפתחיםהמראז' מתוכננת עבור שווקים מתפתחים ונועדה להציג עמידות ושרידות יחד עם עלות תפעול נמוכה באמצעות צריכת דלק הצפויה לעמוד על 30 ק"מ לליטר. את צריכת הדלק הזו משיגה המיראז' החדשה באמצעות מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המשודך למערכת עצור/סע ותיבת הילוכים CVT רציפה. שיווקה של המיראז' יחל בתאילנד (שם היא תיוצר) במרץ 2012.


מיצובישי PX-MiEV II קונספט:

הדגם החדש השני אשר יוצג בתערוכת טוקיו ה-42, הוא קונספט לקרוסאובר היברידי נטען בשם PX-MiEV II, אשר מספק הצצה לעיצוב העתידי של האאוטלנדר הבה. דגם הייצור אשר מיועד לשנת 2013, צפוי להציע צריכת דלק משולבת של כ-60 ק"מ לליטר. זהו דור שני ומתקדם יותר לקונספט אשר הוצג לראשונה ב-2009.

 

מיצובישי PX-MiEV II מציג מידות כמעט וזהות ל-אאוטלנדר הנוכחי עם אורך של 4,660 מ"מ, רוחב של 1,830 מ"מ, גובה של 1,680 מ"מ ובסיס גלגלים של כ-2,670 מ"מ.

 

מערכת ההנעה ההיברידית של הקונספט מבוססת על מנוע בנזין ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ושני מנועים חשמליים (אחד מלפים ואחד מאחור) בהספק 80 כ"ס כל אחד. נסיעה על בסיס הסוללות בלבד תהיה אפשרית לטווח של 50 ק"מ וטווח הנסיעה הכולל צפוי לעמוד על כ-800 ק"מ.

 

עד 2015, למיצובישי יהיו עד 5 דגמים היברידיים או חשמליים בהיצע.

תגיות: מיצובישי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.