מכונת הביצועים של מיצובישי, האיבו הבאה, תושק עם מערכת היברידית המשלבת מנוע דיזל ומנוע חשמלי בלבד!

מיצובישי EVO

 

אנחנו יודעים שתקנות מניעת זיהום האוויר ברכבים הולכות ומחמרות, אך כנראה שלא שמנו לב עד כמה. אם רכב שכל כולו פאן טהור כמו המיצובישי איבו ולא, זה שיש לאיבו 4 מושבים לא הופך אותה לפרקטית, יוצג בעתיד רק עם מערכת היברידית ומנוע דיזל, כנראה שבאמת ימים חדשים הגיעו או כמו שנהוג להגיד, העתיד כבר כאן.

 

לא מדובר בגימיק של מיצובישי, הסיבה היחידה למעבר להנעה היברידית, אלו תקנות זיהום האוויר. בכדי לשמר את רמת הביצועים שיכולה לבייש פורשה, חשבו בתחילה מהנדסי מיצובישי להשתמש במערכת היברידית המבוססת על מנוע בנזין PX-MiEV אך רעיון זה נפל די מהר בשל חוסר היכולת להציע רמת ביצועים זהה לדגמים הנוכחיים.  לכן כעת מחלקת המחקר והפיתוח של מיצובישי, שוקדת על מערכת היברידית המשלבת מנוע דיזל ומנוע חשמלי. המהנדסים מקווים שהשילוב של מנוע דיזל רב מומנט יחד עם היחידה החשמלית, יצליחו לספק ביצועים של פחות מחמש שניות 0-100 קמ"ש ופליטת מזהמים של פחות מ- 200 גרם לקילומטר, עדיין לא רמת זיהום נמוכה במיוחד.

 

אין ספק שמיצובישי לוקחת כאן הימור גדול במיוחד בשוק הבית שלה, יפן וכן גם בארה"ב. אלו שתי מדינות שמנועי דיזל כלל לא נמצאים ברמת המודעות או השימוש הקרובים לאירופה.

 

ואם חשבתם שזה נגמר באיבו 11, תחשבו שוב. גם סובארו, המתחרה הכי ישירה של האיבו, תציג חידושים בלתי מתקבלים על הדעת, למרות שהיא לא תזנח את מנועי הבנזין המוגדשים.  חידוש ראשון יהיה מנוע 2.0 ליטר טורבו בתצורת בוקסר,  מנוע זה יוצא בדגם ה-STI!. חידוש שני יהיה מנוע 1.5 ליטר טורבו, על בסיס אותו מנוע המשרת את ה-B3 הנוכחית.

תגיות: מיצובישי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.