אולם התצוגה המרכזי החדש של מיצובישי בתל אביב
אולם התצוגה החדש של מיצובישי.
אולם התצוגה המרכזי החדש של מיצובישי בתל אביב
אולם התצוגה החדש של מיצובישי.

מיצובישי אומרת להתראות לרחוב המסגר ושלום לרחוב יגאל אלון (92), שם נמצא משכנו החדש של אולם התצורה הראשי של מיצובישי בתל אביב.

 

אולם התצוגה הראשי של מיצובישי בתל אביב נפרד בבניין ״הפרמידה״ המיתולוגי ברחוב המסגר ומתמקם במשכנו החדש ברחוב יגאל אלון 92 בתל אביב, במקום בו היה בעבר אולם התצוגה הראשי של יונדאי, שעבר 100 מטרים צפונה למשכנו החדש והמרשים.

 

מדובר באולם תצוגה בשטח של 850 מטר, אשר נבנה ועומד בסטנדרטים ואמות המידה החדשים והגבוהים ביותר של מיצובישי, הכולל אמצעים טכנולוגיים מתקדמים עם אפשרויות תצוגה רבות פינות ישיבה והמתנה נוחות ומאובזרות, חדר מסירה עם תצוגת לוגו מיצובישי ענק בתקרה, מערכת סאונד היקפי, פינות קפה, קיר המציג את צבעי הדגמים ועוד.

 

אולם התצוגה החדש של מיצובישי בתל אביב
אולם התצוגה המרכזי החדש של מיצובישי בתל אביב.

אולם התצוגה החדש מעוצב בצבעי המותג, שחור, אדום ולבן והינו כולו Paperless (ללא נייר). כל התקשורת עם הלקוחות, הצעות המחיר והחתימות נעשית באמצעות טאבלטים ומסכים כאשר לכל נציג מכירות 2 מסכי מחשב, אחד עבורו ואחד נוסף עבור הלקוח אשר מקבל את כל המידע שהנציג מעלה ומציג עבורו.

האולם החדש מכיל את כל דגמי מיצובישי, מאפשר חניה נוחה חינם ללקוחות ונגישות מקסימלית כשלכל דגם המוצג באולם מוצמד מסך מגע רחב אשר מכיל את כל המידע הרלוונטי על הרכב.

 

ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל מציין כי :מדובר באולם הראשון בישראל שמאמץ את אמות המידה החדשות של מיצובישי העולמית כהכנה לעתיד עם מגוון דגמים חדשים ומשקף את תפיסת המותג המשלבת עיצוב מוקפד וטכנולוגיה מתקדמת".

 

מיצובישי ת"א, יגאל אלון 92, חניה חינם ברחוב קרמיניצקי 1, 03-5380888.

תגיות: מיצובישי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.