שלושת חברות היוקרה הגרמניות, לא מצליחות לעמוד בביקושים לדגמי הרכבים שלהם.

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה - בין 3 ל-4 חודשי המתנהאודי A8L - מתקבלת בברכהמרצדס E קלאס לשוק הסיני - אנשים קטנים אוהבים צל גדול

"אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי..", גם אומרים שהמשבר הכללי עוד רחוק מלחלוף, אז אומרים. שלושת יצרניות היוקרה הגרמניות, לא מצליחות לעמוד בביקושים לרכבי היוקרה שלהם. השווקים שעושים להם "צרות", האחד השוק הסיני והשני השוק האמריקאי. בשתי המדינות האלו התיאבון לרכבי יוקרה גרמניים לא יודע שובע מתחילת השנה.

 

בשוק האמריקאי זה לא הכי מובן שכן המשבר הכלכלי שם עדיין ממשיך, אך כמו שאומרים בצבא, יש דרג ויש זרג. אבל השוק האמריקאי תמיד היה חזק בתחום הזה. השוק שאין לו תחתית בתחום רכבי היוקרה הוא השוק הסיני, כל יום מצטרף מיליונר חדש לרשימה, כיום המספר עומד על כ-900,000 מיליונרים, הרעבים להציג את הממון שצברו.

 

ב.מ.וו כבר לפני כחודש הודיע על כך שלא תוכל לעמוד בביקושים לסדרה 5 החדשה וזמן ההמתנה התארך ל- 3-4 חודשים. אודי אומרת שה- A8 החדשה מקבלת בברכה בשוק הסיני מעבר לצפוי וגם אצל מרצדס העניינים שמחים עם ה-E קלאס המוארכת בגרסתה לשוק הסיני בלבד (תוספת של 14 ס”מ לבסיס הגלגלים). כל החברות ביטלו בשלב זה את חופשת הקיץ המסורתית, לא דבר של מה בכך עבור האירופאים, ובחלקן אף הוסיפו פועלים לקו הייצור. ב.מ.וו הוסיפה כ-5000 עובדים זמניים ומרצדס הוסיפה את יום שבת כיום עבודה מלא יחד עם תוספת של 1,800 עובדים זמניים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.