העתיד של מרצדס-מאייבך? קופה ענקית בעיצוב מרהיב עם הנעה חשמלית בהספק כולל של 750 כ"ס וטווח נסיעה של 500 ק"מ.

2016 מרצדס מאייבך 6 קונספט
קופה אולטרה יוקרתית וחשמלית - מאייבך 6 קונספט.

לאחר שזכינו להצצה מוקדמת לדגם, מרצדס חשפה בסוף השבוע האחרון בתערוכת היוקרה בפבל ביץ' קליפורניה את הקונספט ויז'ן מרצדס-מאייבך 6 – מכונית קופה באורך עצום של 5.7 מטר, בעיצוב מרהיב ועם הנעה חשמלית.

 

שמה של המכונית רומז על אורכה, 5.7 מטר ליתר דיוק, ובמידה והדגם יגיע לפס הייצור, הוא צפוי להתחרות בעיקר בריית' החדשה של רולס רויס.

 

הנעה חשמלית, עם העוצמה והשקט, מתאימה כמו כפפה למכוניות פאר וזה כנראה גם מה שמרצדס חושבת ולכן היא התקינה בקונספט מערכת הנעה חשמלית – חזקה במיוחד. זו כוללת ארבעה מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, בהספק כולל של 750 כ"ס וסוללה ענקית בקיבולת של 80kWh המותקנת ברצפת הרכב.

 

לפי מרצדס, יחידת ההנעה הזו מספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מארבע שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. טווח הנסיעה לפי מרצדס עומד על כ-500 ק"מ.

 

 

מרצדס מציגה עם הקונספט מטען מהיר במיוחד בהספק עצום של 350kW, המסוגל לספק טווח נסיעה של 100 ק"מ בזמן טעינה של 5 דקות בלבד. את הדגם ניתן לטעון כמובן גם במטענים סטנדרטיים יותר ובנוסף לכך הדגם תומך בטעינה אלחוטית, כזו המיועדת לרוב להיות מותקנת ברצפת החניה הביתית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.