הספרינטר 2013 החדש/מחודש חסכוני יותר ועומד כבר עתה בתקן אירו 6 המחמיר, יוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות שלא הוצעו עד היום בסגמנט.

2013 מרצדס ספרינטר - מתיחת פנים לדגם

חטיבת המסחריות של מרצדס, חושפת את הספרינטר 2013 החדש – הוואן המסחרי הגדול של מרצדס - לאחר מתיחת פנים לדגם. עיקר החידושים בספרינטר 2013 הם מנועים עם טכנולוגיית BlueTEC העומדים כבר עתה בתקן אירו 6 (בתוקף מינואר 2014), כניסתן של מערכות בטיחות מתקדמות ושדרוג קל לעיצוב החוץ והפנים.

 

הספרינטר של מרצדס חולק את המרכב ואת תא הנוסעים יחד עם הקראפטר (LT3) של פולקסווגן והשניים נבדלים בעיקר בעיצוב החיצוני ובמנועים.הספרינט המשווק מאז 1995, נמכר במעל ל-2.5 מיליון יחידות ברחבי העולם. הדור השני של הספרינטר (ביחד עם הקראפטר החדש) הוצג בשנת 2006 וכעת מרצדס מציגה את מתיחת הפנים לדור השני (הקראפטר זכה למתיחת פנים כבר בשנה שעברה). כן, בעולם המסחרי הקצב איטי יותר מעולם מכוניות הנוסעים.

 

היצע המנועים בספרינטר המחודש נשאר כבעבר, מנועי 4 או 6 צילינדרים טורבו דיזל (ישנם גם מנועי בנזין בהיצע) בהספקים של בין 95-190 כ"ס, אך כל המנועי הדיזל זכו למספר שדרוגים ולתוספת של טכנולוגיית BlueTEC ו-SRC (תוספת אוריאה- AdBlue). יחד עם שינויים נוספים בדגם, הספרינטר המחודש עומד בתקן אירו 6 מה שהופך את הספרינטר לרכב המסחרי הראשון שעומד בתקן זה שיכנס לתוקפו בינואר 2014. בגרסתו החסכונית ביותר (BlueEFFICIENCY PLUS) הספרינטר יציע צריכת דלק של 15.9 ק"מ לליטר. מנוע חדש בדגם הוא מנוע 1.8 ליטר בנזין עם מגדש-על והספק של 156 כ"ס אותו ניתן לקבל גם בגרסת גז טבעי.

 

יחד עם השיפור בצריכת הדלק, מרצדס מכניסה חמש מערכות בטיחות חדשות שנדיר לראות ברכבים מסחריים: מערכת Crosswind Assist – לסיוע ברוחות צד (פיצוי היגוי אוטו'-סטנדרט בכל הדגמים), COLLISION PREVENTION ASSIST - מערכת התראה על אפשרות להתנגשות (אופציה), Blind Spot Assist - מערכת התראה על עצמים בנקודות מתות (אופציה). מערכות נוספות (כאופציה) הן מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה וכן מערכת תאורה ראשית אוטו' (מעבר אוטו' בין אורות מעבר לדרך בהתאם למצב התנועה).

 

חיצונית, הספרינטר מתעדכן קלות עם פנסי חזית בעיצוב מודרני יותר, גריל צלעות חדש ובולט יותר, פגוש קדמי חדש ופנסי בלימה בעיצוב חדש. גם תא הנוסעים זכה לעדכון קל בתחום הגימור והאבזור. יחד עם השינוי החיצוני מרצדס הנמיכה את המרכב לטובת התנהגות הכביש ממשופרת (מרכז כובד נמוך יותר) וקבלת שפת הטענה נמוכה יותר המקלה על ההעמסה והפריקה.

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.