2019 מרצדס CLA 35 amg 4matic
מרצדס CLA35 AMG 4MATIC.
2019 מרצדס CLA 35 amg 4matic
מרצדס CLA35 AMG 4MATIC.

מרצדס CLA 35 מציעה 306 כ״ס, נתון תאוצה של 4.9 שניות, הנעה כפולה מכוונת ניהוג ועיצוב קופה קרבי.

 

לאחר שהציגה את גרסאות הביצועים AMG 35 ל-A קלאס האצ׳בק וסדאן, מרצדס מתפנה כעת לחשוף את ה- CLA35 4MATIC, גרסת ביצועים למכונית הקופה 4 דלתות הקומפקטית של מרצדס המגשרת על הפער בין הגרסאות הרגילות של הדגם לגרסת הקצה CLA 45 - אשר תוצג בהמשך השנה. מכלמוביל-מרצדס נמסר כי הדגם ישווק בישראל במהלך הרבעון הרביעי של השנה.

כמו בשאר גרסאות המרכב, בחזיתה של ה- CLA35 מותקן מנוע 2.0 ליטר טורבו (twin-scroll) בהספק מרבי של 306 כ״ס ב-5,800 סל״ד ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ בין 3,000-4,000 סל״ד. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.9 שניות (4.7 ש׳ בדגם החמש דלתות ו-4.8 ש׳ בסדאן) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ״ש.

 

2019 מרצדס CLA35 AMG 4MATIC
מרצדס CLA35 AMG 4MATIC.

המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים AMG SPEEDSHIFT DCT 7G הכוללת בקרת יציאה מהמקום. התיבה מעבירה את כוח המנוע אל הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה 4MATIC בכיול AMG המסוגלת להעביר את כל המומנט אל הגלגלים הקדמיים ועד ל-50% לציר האחורי. דיפרנציאל אחורי אלקטרו מכני (רב-מצמדי) אחראי על חלוקת הכוח בין הציר הקדמי לאחורי והוא קובע את חלוקת הכוח לפי מהירות הנסיעה, תאוצה בציר האורכי והרוחבי, זווית גלגל ההגה, הפרש המהירות הזוויתית בין כל גלגל וגלל, ההילוך הנבחר ומיקום דוושת התאוצה.

 

מערכת ההנעה הכפולה כוללת שני מצבי כיול. כל עוד בקרת היציבות פועלת, מערכת ההנעה הכפולה פועלת במצב קומפורט, כאשר הנהג מעביר את מערכת בקרת היציבות למצב ספורט או כבוי, מערכת ההנעה הכפולה תפעל במצב ספורט המאפשר ניהוג חד יותר ומעטפת רחבה יותר של תנועה בציר הסבסוב לפני התערבות.

 

מרצדס cla35 amg תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים. לתאורת האווירה 64 גוונים שונים.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה AMG DYNAMIC SELECT המאפשר בחירה מבין 5 מצבים שונים. בכדי לחדד את הניהוג (Turn-In) מערכת בקרת היציבות תבלום בזמן פנייה אגרסיבית/מהירה את הגלגל האחורי הפנימי בכדי ליצור תנועה בציר הסבסוב הדוחפת את האף אל תוך הסיבוב. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את הבולמים למערכת אדפטיבית AMG RIDE CONTRO המציעה שלושה מצבי כיול בסיסיים ומשנה את קשיחות הבולמים באופן רציף ובכל גלגל בנפרד.

 

מרצדס cla35 amg
מרצדס CLA 35.

בנוסף לכל נמצא מערכת בלימה משודרגת, חיזוקי שלדה, מערכת פליטה משודרגת עם שסתומים להגברת הסאונד ומערכת היגוי משודרגת. בתא הנוסעים, מערכת המולטימדיה MBUX ולוח המחוונים הדיגיטלי זכו לתצוגה ייחודית התואמת דגם ביצועים, כולל אופציה לתוספת AMG TRACK PACE המספקת לנהג כ-80 נתוני ביצועים שונים על המסכים - האצה, בלימה, מהירות, מצב מצערת ועוד.

 

מרצדס cla35 amg
מרצדס CLA 35.

בצד הוויזואלי אנחנו פוגשים עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים ולגריל הקדמי, חישוקי ״18 או ״19 כאופציה, ספוילר קטן על דלת תא המטען ועוד אלמנטים ויזואליים המעניקים לדגם את המראה הספורטיבי. האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים עם מושבי ספורט, גלגל הגה עם תחתית שטוחה אותו ניתן לשדרג לגלגל AMG המוסיף כפתורי גישה מהירה לשינוי בקרת היציבות ומצבי הנהיגה מבלי שיש צורך לשנות זאת דרך מערכת המולטימדיה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.