מרצדס ספרינטר החדש 2019
מרצדס ספרינטר החדש נחת בישראל.
מרצדס ספרינטר החדש 2019
מרצדס ספרינטר החדש נחת בישראל.

הספרינטר החדש של מרצדס נוחת בישראל עם שפע של גרסאות מרכב, תא נוסעים מודרני ושימושי עם מולטימדיה ״7-״10.25 מתקדמת ותוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

כלמוביל הובלה והיסעים מודיעה על תחילת השיווק של הספרינטר 2019 החדש בישראל, דור שלישי לוואן המסחרי המצליח של מרצדס המיוצר הפעם באופן עצמאי ולא במשותף עם פולקסווגן. בדומה לדור הקודם, הספרינטר החדש יוצע במשקלים שנעים בין 3.5 – 5.5 טון, במרכב וואן או שלדה, ובגרסת ההיסעים יאפשר מגוון גרסאות החל מ-10 מושבים ועד ל- 22 מושבים.

 

הספרינטר החדש יוצע בישראל ב-7 מרכבים שונים המאפשרים לקבל את הדגם בעשרות תצורות שונות להתאמה מלאה לצרכים העסקיים, כלמוביל תאפשר לראשונה בדגמי המיניבוס גרסאות מרכב מקומיות ואירופאיות עם טווח מחירים גמיש לטובת הגדלת סל הפתרונות המוצע ללקוח גם בסגמנט זה.

 

2019 מרצדס ספרינטר החדש
כולל גרסת היסעים ישירות מהמפעל.

בניגוד לדגם היוצא שהוצע עם הנעה אחורית או כפולה בלבד, את הספרינטר החדש תוכלו לרכוש גם עם הנעה קדמית. פלטפורמת ההנעה הקדמית מותאמת לתחום ההובלה ומאפשרת כושר העמסה גבוה ושפת הטענה נמוכה. גובה הרצפה בגרסה זו נמוך ב-80 מ"מ והיא בעלת כושר גרירה מקסימלי של עד 2 טון.

 

דגמי ההנעה הקדמית מצוידים במנוע 2.1 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 143 או 163 כ״ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 9 הילוכים אוטו׳ (9G-TRONIC). בגרסאות ההנעה האחורית והכפולה ישנה אפשרות גם למנוע 6 צילינדרים מתקדם בנפח 3 ליטר, בהספק מרבי של 190 כ"ס ובשידול לתיבת הילוכים PLUS 7G-TRONIC עם מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה.

 

2019 מרצדס ספרינטר החדש
לראשונה עם הנעה קדמית ורצפה הנמוכה ביותר ב-8 סנטימטר.

כיאה לרכב מסחרי מודרני, תא הנוסעים של הספרינטר החדש מציע לא רק שפע של תאי אחסון ופתרונות שימושיים אלא איכות חיים גבוהה כמו בדגמי מרצדס הפרטיים. כך לדוגמה נוכל למצוא הגה רב תפקודי בעל מתגי מגע כמו במרצדס S קלאס, מולטימדיה MBUX המתקדמת של מרצדס עם תפעול קולי טבעי ומסך ״7 ואופציה למסך ״10.25, מסך ״5.5 בלוח המחוונים, אפשרות להתנעה ללא מפתח, תא אחסון לטלפונים חכמים וטעינה אלחוטית, טעינה באמצעות חיבור USB Type C, מראות מתקפלות חשמליות, מערך מגבים Wet Wiper מבוסס על מתזים המותקנים בתוך המגבים עצמם, מרימי שמשות, פתיחת דלתות אחוריות ל-270° ועוד.

 

2019 מרצדס ספרינטר החדש תא הנוסעים
איכות חיים של רכב פרטי ומערכות בטיחות מתקדמות.

תחום נוסף בו הספרטינר החדש מציב רף גבוהה הוא תחום הבטיחות. הספרינטר מגיע עם מגוון מערכות בטיחות חדשות, אוטונומיות ומצילות חיים וביניהם: מערכת עזר ברוחות צד (Crosswind Assist) המזהה משבי רוח, מייצבת את הרכב ומונעת סטייה שלו מהנתיב באמצעות בלימה סלקטיבית של חלק מהגלגלים. מערכת סיוע לניטור שטחים מתים, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע אקטיבית לשמירת הנתיב, מערכת לניטור ערנות נהג (Attention Assist) וחבילת חנייה הכוללת חיישנים ומצלמות המזהים מכשולים בזמן התמרון לאחור ואף מאטה את הרכב בעת הצורך.

דגמי הספרינטר החדש יושקו עם אחריות ל-4 שנים - שנתיים אחריות יצרן ואפשרות לרכישת שנה או שנתיים נוספות עד 400,000 ק"מ בהתאם לדגמים השונים. מחיר לדגמי ההובלה החל מ – 199,000 ₪ (עבור דגם בסיסי של ואן 3.5 טון).

 

אמיל קרעין מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בחברת כלמוביל מציין כי: הספרינטר החדש מעלה את רמת הרכב במדרגה נוספת והופך את הספרינטר למוצר עוד יותר מתקדם, למרות שכבר כיום הספרינטר הנוכחי הוביל את הקטגוריה בארץ הן בנתח השוק, הן באיכות והן בבטיחות. קרעין הוסיף ואמר כי בשנה האחרונה, לאור התחזקות עולם הסחר המקוון, יש נסיקה בשימוש במסחריות והספרינטר החדש אשר נותן מענה מושלם לצרכים אלו מעניק פתרון יעיל, חסכוני, מתקדם ונעים לנהג לטובת משלוחים, מוצרים המחייבים קירור ולצרכים עירוניים ובין עירוניים.

 

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.