אם עד היום חשבתם שיש קשר בין מרצדס S קלאס למרצדס SLK, אז בכדי שלא תתבלבלו יותר מרצדס עושה כעת סדר בשמות הדגמים שלה.

מרצדס שמות הדגמים 2015

מרצדס מתכננת לשווק כ-30 דגמים שונים בשנת 2020 ואם כבר כיום קשה להבין לפי שם הדגם לאיזה סגמנט שייכת לשמל מרצדס SLK והאם יש לה קשר ל-S קלאס או ל-SL, בעתיד זה צפוי היה להיות קשה עוד יותר ולכן, מרצדס חושפת כעת את שיטת שמות הדגמים החדשה שלה, כולל סוג המנוע, שתכניס הגיון בשמות הדגמים של החברה כך שניתן יהיה בקלות לשייך כל דגם לסגמנט/תצורה ולדעת מה סוג ההנעה המשמש את הדגם.

 

כל שמות הדגמים של מרצדס ייסובו מעתה סביב חמשת דגמי הליבה המרכזיים של החברה: A,B,C,E ו-S. כל דגם המבוסס/משויך לאותו דגם מרכזי יקבל סופית של דגם הליבה המתאים וקידומת השם תציין את התצורה: דגמי הפנאי/שטח של מרצדס יקבלו קידומת GL, דגמי הקופה 4 דלתות קידומת CL ודגמי הרודסטר קידומת SL.

 

בהתאם לשיטה החדשה, מרצדס GLK למשל יקרא החל משנה הבאה GLC בכדי לציין את הקרבה המכנית שלו למרצדס C קלאס וכאשר מרצדס תציג ב-2016 את הדור הבא של ה-SLK,  הדגם ישנו את שמו ל-SLC. רכב הפנאי מרצדס ML יקרא החל משנה הבאה GLE וגרסת הקופה העתידית של הדגם תיקרא GLE קופה. רק שני דגמים אייקוניים של מרצדס יישארו עם השם המוכר: רכב השטח G קלאס והרודסטר SL, מה גם שבמקרה שלה השם SLS כבר תפוס.

 

"יותר ברור, יותר שקוף ויותר אחיד. ההיגיון מאחור התאמת שמות הדגמים לפי דגמי הליבה שלנו יאפשר ללקוחות שלנו התמצאות טובה יותר בפורטפוליו המוצרים שלנו", כך לפי ג'ינס טימר, מנהל התקשורת השיווקית במרצדס.

 

יחד עם חידוש שמות הדגמים, מרצדס עושה סדר גם בציון יחידות ההנעה שלה כאשר האות לאחר המספר המציין את גרסת הדגם יציין את סוג ההנעה. למשל: האות C בדגם B200c מציינת הנעה בגז טבעי דחוס, האות d תציין דיזל, h היברידי, e חשמלי או היברידי נטען, f לתא דלק ו-4MATIC להנעה כפולה.

 

 

 

אם עד היום חשבתם שיש קשר בין מרצדס S קלאס למרצדס SLK , אז מרצדס עושה כעת סדר בשמות הדגמים שלה בכדי שלא תתבלבלו.

 

מרצדס מתכננת לשווק כ-30 דגמים שונים עד שנת 2020 ואם כבר כיום קשה להבין לפי השם לאיזה סגמנט שייכת מרצדס SLK למשל והאם יש לה קשר ל-S קלאס, בעתיד זה צפוי היה להיות קשה עוד יותר ולכן, מרצדס חושפת כעת את שיטת שמות הדגמים החדשה שלה, כולל סוג המנוע, שתכניס הגיון בשמות הדגמים של החברה כך שניתן יהיה בקלות לשייך כל דגם לסגמנט/תצורה ולדעת מה סוג ההנעה המשמש את הדגם.

 

כל שמות הדגמים של מרצדס ייסובו מעתה סביב חמשת דגמי הליבה המרכזיים של החברה: A,B,C,E ו-S. כל דגם המבוסס/משויך לאותו דגם מרכזי יקבל סופית של דגם הליבה המתאים וקידומת השם מציינת את התצורה: דגמי הפנאי/שטח של מרצדס יקבלו קידומת GL, דגמי הקופה 4 דלתות קידומת CL ודגמי הרודסטר קידומת SL.

 

בהתאם לשיטה החדשה, מרצדס GLK למשל יקרא החל משנה הבאה GLC בכדי לציין את הקרבה המכנית שלו למרצדס C קלאס ומרצדס SLK תיקרא SLC כאשר מרצדס תציג את הדור הבא של הדגם בשנת 2016. רכב הפנאי מרצדס ML יקרא החל משנה הבאה GLE וגרסת הקופה העתידית של הדגם תיקרא GLE קופה. רק שני דגמים אייקוניים של מרצדס יישארו עם השם המוכר: רכב השטח G קלאס והרודסטר SL, מה גם שבמקרה שלה השם SLS כבר תפוס.

 

"יותר ברור, יותר שקוף ויותר אחיד. ההיגיון מאחור התאמת שמות הדגמים לפי דגמי הליבה שלנו יאפשר ללקוחות שלנו התמצאות טובה יותר בפורטפוליו המוצרים שלנו", כך לפי ג'נס טימר, מנהל התקשורת השיווקית במרצדס.

 

יחד עם חידוש שמות הדגמים, מרצדס עושה סדר גם בציון יחידות ההנעה שלה כאשר האות לאחר המספר המציין את גרסת הדגם יציין את סוג ההנעה. למשל: האות C בדגם B200C מציינת הנעה בגז טבעי דחוס, האות d תציין דיזל, h היברידי, e חשמלי או היברידי נטען, f לתא דלק ו-4MATIC להנעה כפולה – כמו תמיד.

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.