לפי מרצדס, ארכיטקטורת השלדה החדשה שלה, זהה בחשיבותה לזו של קרל בנץ שהציג לפני 125 שנה את התלת אופן הממונע הראשון.

מרצדס SLA קונספט - אולי עכשיו יהיה לה מקום על פס הייצור

מרצדס הבינה דיי מזמן, ששוק רכבי הסופר מיני והקומפקטיות פרמיום, זו שוק שעתיד לצמוח מאוד. אך עד היום, גם עם ה-A קלאס וה-B קלאס, היא לא זכתה להצלחה רבה מידי. עכשיו מרצדס טוענת שיש בידה את הכלי שלא רק יאפשר לה לחדור לעומק השוק, אלא לא פחות מלבצע מהפכה בקטגוריה.

 

מרצדס תיצור את המהפכה, כלשונה, באמצעות שלדה חדשה להנעה קדמית המכונה MFA קיצור של Mercedes Front-drive Architecture. לפי מרצדס, הפלטפורמה הזו כל כך מהפכנית, שהיא תירשם תחת פטנט ומרצדס מקבילה את ההישג ההנדסי הזה, ללא פחות מהיום בו הציג קרל בנץ את התלת אופן הממונע הראשון בעולם, שגם עליו נרשם פטנט.

 

הפלטפורמה החדשה, תאפשר למרצדס להציג עם אותו הבסיס החל מ- מיניוואן קומפקטי וכלה האצ'בק קטנה, קופה קבריולט או 4X4. יחד עם זאת הפלטפורמה תאפשר התקנת כל סוג הנעה ממנועי בנזין ודיזל עד להנעה היברידית, מימין וחשמלית.

 

מרצדס צפויה להציג את הפלטפורה החדשה הזו, ב-29 בינואר שנה הבאה, יחד עם הצגת הדור הבא של ה-B קלאס, ביום בו ימלאו בדיוק 125 שנה להצגת התלת אופן הממונע של קרל בנץ ב-1886. נקווה עבור מרצדס, שהיא לא תיפול במלכודת של אודי עם ה-A2. גם שלדתה של האודי A2 הייתה מהפכנית לזמנה, עשויה כולה אלומיניום וסביר להניח שאודי לא רק שלא הרוויחה אלא אף הפסידה כסף על כל יחידה שמכרה. הבעיה של אודי היא שה-A2 הקדימה את זמנה הנדסית, יחד עם קונספט תחבורתי עירוני שגם הוא הקדים את זמנו.

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.