מרצדס a35 amg 4matic
מרצדס A35 AMG 4MATIC.
מרצדס a35 amg 4matic
מרצדס A35 AMG 4MATIC.

מרצדס A35 AMG 4MATIC היא גרסת ביצועים חדשה ל-A קלאס החדשה, עם 306 כ״ ונתון 0-100 קמ״ש של 4.7 שניות.

 

מרצדס חושפת מתחרה לאודי S3 ול-ב.מ.וו M140i: מרצדס A35 AMG 4MATIC המצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 306 כ״ס ב-5,800 סל״ד ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ בין 3,000-4,000 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה לפי דרישה. כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״שׁ של 4.7 שניות למהירות מרבית, מוגבלת אלקטרונית, של 250 קמ״ש.

בדגם היוצא מרצדס הציעה רק את דגם A45 הקיצוני, המתחרה מול דגמים כגון אודי RS3, אך עם ה-A קלאס החדשה (שיווק בישראל בחודש הבא) וכמו בשאר דגמי מרצדס העדכניים, מרצדס מציעה גרסה שתגשר על הפער המשמעותי בין ה-A250 הרגילה ל-A45 - תוצג בדגם חדש במהלך השנה הבאה.

 

מרצדס a35 amg
לא זאב בעוד כבש עם הכנף הבולטת מאחור.

A35 לא מסתפקת רק במנוע חזק אלא כוללת, לעומת הדגמים הרגילים, תיבת הילוכים עם תוכנה ייעודית Speedshift של AMG להעברות מהירות יותר ולבקרת יציאה מהמקום, חיזוקי שלדה להגדלת ההתנגדות של השלדה לפיתול, מערכת הנעה כפולה שהותאמה לדגם (על בסיס ה-A45 היוצאת) המאפשרת מעבר מהנעה קדמית בלבד עד ליחס הנעה של 50:50.

 

בנוסף נמצא חלקי מתלה שהותאמו במיוחד לדגם ע״י AMG, כיול קשיח יותר למתלים, היגוי מהיר יותר, מערכת פליטה משודרגת, אופציה לבולמים אדפטיביים עם שלושה מצבי כיול לבחירה וכן מערכת בלימה משודרגת.

 

מרצדס a35 amg תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית קלה בתא הנוסעים.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה AMG Dynamic Select הכולל חמישה מצבים שונים. מצד חדש שנוסף הוא מצב "Slippery״ שנועד לתנאי כביש חורפיים או בקיצור מצב חורף עם הפחתה של ההספק/מומנט והעברה מוקדמת יותר של ההילוכים. לתיבת ההילוכים נוסף מצב ״שיוט״, המאפשר לקבוע את עוצמת בלימת המנוע (שני מצבים) - בכל אחד מחמשת מצבי הנהיגה השונים.

 

בצד הוויזואלי, מרצדס התקינה פגושים במראה ספורטיבי יותר, עיצוב ייחודי לגריל הקדמי, דיפיוזר אחורי וכנף בולטת מעל דלת תא המטען. חישוקי ״18 בעיצוב ייחודי לדגם משלימים את המראה החיצוני האגרסיבי של הדגם. בתא הנוסעים נוכל למצוא מושבי ספורט אוחזים, גלגל הגה עם תחתית שטוחה ולוגו AMG, וכן התאמה של התצוגה בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה לדגם ביצועים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.