מרצדס C63 AMG  Black Series נחשפת בתמונות ריגול של אחד מעובדי AMG.

מרצדס C63 AMG הסדרה השחורה

מרצדס עדיין לא חשפה רשמית את ה-C63 AMG "הסדרה השחורה" (ואין קשר לצבע), אך אחד מעובדי AMG דאג להעלות לרשת תמונות של הגרסה הסופית, אך באותה המידה זה יכול להיות משהו מכוון ע"י מחלקת יחסי הציבור של מרצדס.

 

עד היום יוצרו בסך הכל 3 דגמים מהסדרה השחורה שכן "הטיפול" המיוחד נעשה רק לדגמי 2 דלתות/קופה (כך לפחות עד היום). "הסדרה השחורה" דומה למה שעושים בפורשה לדגמי ה-RS, כלומר הרכבים מהסדרה עוברים הפחתת משקל כוללת, מושבי באקט מקצועיים (אך עדיין עם חגורת 3 נקודות עיגון), וויתור מחולט על הספסל האחורי אם יש, שינויים חיצוניים בעיצוב ושיפור של המתלים ויחידת ההנעה.

 

ה-C63 AMG “הסדרה השחורה" מצוידת באותו מנוע 6.3 ליטר V8 של ה-C63 AMG קופה שהוצגה לא מזמן, אך ההספק צפוי לעלות מ-451 כ"ס ל-517 כ"ס. חיצונית ניתן להבחין בלא מעט שינויים לעומת ה-C63 AMG קופה הרגילה כולל מכסה מנוע חדש, פגוש קדמי חדש עם כונסי אוויר מוגדלים ועיצוב אגרסיבי יותר, חישוקים בעיצוב שונה, בתי גלגלים מנופחים וחצאיות צד בולטות (כולל מה שנראה הרחבת מספק הסרנים) ומאחור נמצא פגוש חדש.

 

לקוחות מרצדס קצת יותר מפונקים מלקוחות גרסאות ה-RS של פורשה, כך שבכל הקשור לרמת האבזור ניכר מהתמונות שהכל נשאר אותו הדבר והפחתת המשקל בתא הנוסעים היא בזכות הוויתור על הספסל האחורי והחלפת המושבים במושבי באקט קלים כמובן ללא כל כיוון חשמלי כמו בגרסאות ה-AMG הרגילות.

תגיות: מרצדס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.