מותג ג'נסיס של יונדאי הופך לחטיבת היוקרה עצמאית תחתה ישווקו עד 2020 שישה דגמים שיתחרו במיטב של מרצדס, אודי ועוד.

יונדאי מכריזה על ג'נסיס כמותג יוקרה עצמאי
יונדאי מכריזה על ג'נסיס כמותג יוקרה עצמאי.

יונדאי הכריזה אמש על השקת מותג ג'נסיס (Gensis) כמותג היוקרה הרשמי של החברה, מותג שיתפקד מעתה כחטיבה עצמאית ביונדאי לתכנון, ייצור ושיווק של רכבי יוקרה שיתחרו במיטב התוצרת העולמית כגון מרצדס, אודי, ב.מ.וו, לקסוס ועוד.

 

עד שנת 2020, יונדאי מתכננת להציג שישה דגמי יוקרה תחת מותג ג'נסיס כאשר יריית הפתיחה צפויה להיות מוצגת כבר בחודש דצמבר הקרוב, ככל הניראה דגם המבוסס על הקונספט ויז'ן G אותו יונדאי הציגה בחודש אוגוסט האחרון כמיצג של שפת העיצוב של המותג. ביונדאי מציינים שהדגמים שיוצגו תחת מותג ג'נסיס יגלמו ארבעה נקודות מפתח: חדשנות, ביצועים, עיצוב בסגנון אתלטי-אלגנטי ושקט נפשי מהתעסקות עם אחזקת המכונית.

 

כאשר יונדאי מדברת על שקט נפשי מהתעסקות עם אחזקת המכונית, היא מדברת על ניסוי רחב היקף שהיא ביצעה עם האקווס היוקרתית – דור שני לדגם -  אותה השיקה בארה"ב בשנת 2010 ומחירה גילם תחזוקה מלאה לחמש שנים (עד 100,000 ק"מ) כולל איסוף והחזרת הרכב מהלקוח.

 

יונדאי יודעת שהיא תתקשה להתחרות באופן ישיר במרוץ הטכנולוגי של המתחרות הישירות שלה ולכן, עיקר הערך המוסף של דגמי ג'נסיס יימצא במחיר ובמיוחד בחוויית הלקוח לאורך תקופת הבעלות על הרכב. שמות הדגמים שיצאו תחת מותג ג'נסיס יישאו את האות "G" בשילוב עם המספרים 90, 80, 70 וכו' המציגים את השיוך הסגמנטי.

 

יונדאי ג'נסיס סדאן החדשה
יונדאי ג'נסיס סדאן.

 

יונדאי מינתה את לוק דונקרוולק (Luc Donckerwolke) כאיש האחראי על העיצוב והטאצ' היוקרתי של דגמי ג'נסיס והוא יעבוד בצמוד לפיטר שרייר – מעצב העל של יונדאי-קיה. לוק הגיע ליונדאי לאחר שהיה אחראי על כמה מהעיצובים של אודי, למבורגיני, סיאט וסקודה בקבוצת פולקסווגן.

 

בתחילת הדרך, יונדאי תשווק את דגמי ג'נסיס בעיקר בארה"ב, סין ובמספר מדינות עשירות במזרח התיכון. בהמשך, יונדאי מתכננת לחדור גם אל השוק האירופאי ולשווקים נוספים באסיה.      

 

בתמונות: יונדאי ג'נסיס סדאן החדשה ויונדאי אקווס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.