2020 אודי A4 החדשה
אודי A4 זוכה למתיחת פנים מקיפה.
2020 אודי A4 החדשה
אודי A4 זוכה למתיחת פנים מקיפה.

אודי A4 המחודשת זוכה לעיצוב ספורטיבי יותר, למנוע 2.0TFSI עם מערכת מיקרו-היברידית, למערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר ולשדרוג טכנולוגי מקיף.

 

אודי חושפת היום (ד') את דגמי 2020 המחודשים של אודי A4, מתיחת פנים מקיפה לדור החמישי של הדגם הזוכה לעיצוב מעודכן וספורטיבי יותר, ליחידות הנעה עדכניות עם מערכת מיקרו-היברידית ולשדרוג טכנולוגי מקיף. למעט ה-RS4 אוונט, מתיחת הפנים כוללת את כל גרסאות ה-A4 - סדאן, סטיישן, אולרוד ואת גרסאות ה-S4 הספורטיביות.

 

נדמה כי הפעם אודי התאמצה יותר מהרגיל בכדי להשאיר את ה-A4 תחרותית, שכן למעט מכסה המנוע ודלת תא המטען כל שאר חלקי המרכב (והתאורה) עוצבו מחדש, מעניקים לדגם מראה ספורטיבי ודינמי יותר. את המראה הספורטי אנחנו מקבלים גם בזכות הטמעה של שפת העיצוב העדכנית של אודי אותה שהוצגה עם ה-A1 החדשה, כולל חתימת תאורת ה-LED הייחודית בפנסי החזית ובפנסים מאחור או סופיות המפלט הגדולות והבולטות בתחתית הפגוש האחורי.

 

2020 אודי A4 החדשה
עיצוב ספורטיבי יותר בהשראת ה-A1 החדשה.

בתחום ההנעה, דגמי הבנזין של אודי A4 המחודשת מצוידים במנוע 2.0TSI בהספקים של 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ, 190 כ"ס ו-32.6 קג"מ או 245 כ"ס ו-36.7 קג"מ. המנוע מצויד במערכת מיקרו-היברידית 12V המאפשרת לפי אודי חיסכון של עד 0.3 ליטר לכל 100 ק"מ. בגזרת הדיזל נמצא שני מנועים: 2.0TDI עם 190 כ"ס או 3.0TDI עם 231 כ"ס ו-51 קג"מ. בהמשך, אודי תצייד את הדגם במנוע 2.0TDI בהספקים של 136 ו-163 כ"ס הנעזר במערכת מיקרו-היברידית 12V. את דגמי הבסיס, A35 TFSI או A40 TDI תוכלו לקבל גם עם תיבת הילוכים ידנית, הגרסאות החזקות יותר יצוידו בתיבת 7 או 8 הילוכים אוטו' ובמערכת הנעה כפולה קוואטרו.

 

לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין כיול סטנדרטי או ספורטיבי למתלים וכן מבין שתי מערכות אדפטיביות - אחת בכיול נוחות עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ ושנייה בכיול ספורטיבי עם הנמכרת מרכב של 23 מ"מ.

 

2020 אודי S4 דיזל החדשה
אודי S4 TDI החדשה.

כמו במקרה של אודי S5, גם אודי S4 המחודשת תשווק באירופה עם מנוע דיזל בלבד כאשר גרסת הבנזין TSI תמשיך להימכר בשאר העולם. אודי S4 TDI מציעה מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל המצויד במגדש-על חשמלי ובמגדש טורבו רגיל והוא נעזר במערכת מיקרו-היברידית 48V. השילוב הזה מייצר הספק של 347 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 ק"מ - לעומת 354 ו-51 קג"מ בדגם הבנזין. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

2020 אודי A4 החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ומתקדמת וגלגל הגה חדש.

כניסה אל תא הנוסעים תגלה שלא הרבה השתנה, אך כן נמצא את מערכת המולטימדיה MMI העדכנית של אודי (MIB 3) עם מסך מגע מרכזי חדש בגודל "10.1 המחליף את ממשק החוגה לשליטה על המסך המרכזי שהיה בין המושבים. המערכת כוללת eSIM ותפעול קולי טבעי המאפשר שליטה קולית על מערכות רבות ברכב. חידוש עבור הדגם הוא מערכת connect key האופציונלית המאפשרת פתיחה/סגירה והתנעה של הרכב באמצעות הטלפון הסלולרי (אנדרואיד בלבד בשלב זה) ובאמצעות אפליקציית myAudi ניתן לייצר עד 14 פרופילים כך שבכל כניסה לרכב מערכות הרכב השונות יתאמו להעדפה של הנהג השונה. לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, עם גרפיקה מעודכנת, ותצוגה עילית יוצעו כאופציה.

 

תקשורת V2X
תזמון תמרורים ישירות ללוח המחוונים.

אודי A4 המחודשת מצוידת ברכיב תקשורת V2X (פרוטוקול תקשורת בין הרכב לרכבים אחרים או לסביבה) כחלק מחבילת Audi connect package. המערכת מאפשרת לדוגמה הכוונה למקום חניה פנוי בחניונים חכמים או תקשורת לרמזורים - תוספת חדשה. תקשורת עם רמזורים מאפשרת לדוגמה להציג לנהג את המהירות המומלצת בכדי "לתפוס גל ירוק", תאפשר לו לדעת 250 מטר לפני הרמזור האם הוא יספק לאור הירוק וכן תציג בלוח המחוונים טיימר המונה את הזמן עד לאור הירוק הבא כאשר הוא עומד ברמזור אדום. השימוש במערכת תלוי כמובן בתמיכה טכנולוגית של הרמזורים, בארה"ב לדוגמה ישנם כבר מעל ל-5000 צמתים עם רמזורים חכמים המספקים לנהגים תזמון לאור הירוק הבא.

 

אודי A4 החדשה
חדש (תחתונה עם חבילת S ליין) מול ישן.

מערכת בקרת השיוט האדפטיבית בדגם שודרגה וכעת היא מתאימה את מהירות הנסיעה בהתאם למידע המתקבל ממערכת הניווט, מערכת V2X ותמרורים בדרך. את ה-A4 המחודשת אנחנו צפויים לפגוש בישראל לקראת סוף השנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.