אודי TT, בגרסאות הקופה והרודסטר שאיתנו כבר 4 שנים כמעט, מקבלת טיפול פנים וחוץ ומנוע חדש.

אודי TT  - מתיחת פניםאודי TT  - מתיחת פנים

אודי TT - מתיחת פנים

 

לא שהאודי TT כל כך הייתה זקוקה לזה, אבל המעמד מחייב לרענן קצת. מעבר לטיפול קוסמטי קל מבפנים ומבחוץ זוכה גם האודי TT למנוע 2.0 ליטר TFSI חדש אשר מחליף את המנוע הנוכחי. ההספק אמנם צמח רק ב-11 כ"ס ל-211 כ"ס אך המומנט שפור בלא מעט ומציע כעת 35.8 קג"מ לעומת 28.5 קג"מ במנוע הקודם. כמו כל מנועי אודי גם זה החדש המציע לא רק שיפור בביצועים אלא גם צריכת דלק משופרת שכעת מצביעה על צריכה משולבת של 15.5 ק”מ לליטר לעומת 13 ק”מ לליטר עם המנוע הישן.

 

מצויידת בתיבת ההילוכים S-טרוניק כפולת המצמדים והנעה כפולה קבועה, תאיץ כעת האודי TT מעמידה ל-100 קמ"ש ב5.6 שניות בלבד ועם התיבה הידנית תאיץ האודי TT ב-6.1 שניות.

 

אודי לא שיחקה יותר מידי עם העיצוב וטוב שכך, עיקר השינוי החיצוני הוא בפגוש הקדמי שדומה כעת יותר לזה המתוקן ב-TTS ומציג כונס אוויר גדול יותר, וטבעת כרום העוטפת כעת את פנסי הערפל. עוד כמו ב-TTS מקבלים הפנסים הקדמיים תאורת LED ליום שגורמת לכל אודי להיות הכי זוהרת ברחוב. אם תלכו לאחור תמצאו דיפיוזר שחור שטוח

ושתי היציאות של צינור הפליטה מרוכזות בצידה השמאלי ולא אחת בכל פינה.

 

אודי נגע פה ושם גם במפנים הרכב, ומעצבי אודי הוסיפי נגיעות אלומיניום מבריק על גלגל ההגה ובקונסולה המרכזית. פה האלומיניום שהיה על תא הכפפות הוחלף באלומניום מוברש בצבע אפור ואודי תאפשר לרוכשים עוד אופציות לשילושי צבע בתא הנוסעים כמו " חום נוגט", “טיטניום אפור" או "אדום כהה".

 

בארץ לקראת אוקטובר נובמבר 2011.

 

תגיות: אודי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.