קיה סול זוכה במתיחת פנים קלה לדגם 2012 הכוללת תאורת LED ליום מנוע חדש ותיבת 6 הילוכים.

קיה סול 2012 - עדכון מודרני חיצוני - מנוע חדש ותיבת 6 הילוכים

קיה סול אמנם משווקת בישראל מזה מספר חודשים בלבד, אך היא הוצגה כבר בתערוכת פריז 2008 ומשווקת בארה"ב מתחילת שנת 2009 וזוכה שם להצלחה רבה. כעת קיה מציגה את מתיחת הפנים לדגם 2012 של הסול, שאלינו יגיע רק בתחילת שנה הבאה.

 

חיצונית, קיה לא ביצעה מהפכות לקרוסאובר העירוני המעניין שלה, אלא בעיקר עדכון מודרני הכולל תאורת LED ופנסים ראשיים חדשים ושקופים, מכסה מנוע חדש וגריל חדש וגדול יותר. גם הפגוש הקדמי הוחלף בכזה המכיל כונס אוויר גדול ובולט יותר בעיצוב חדש. מראות הצד בעלות אותו עיצוב בדיוק אך כעת הן כוללות פנס איתות אינטגרלי. מאחור נמצא יחידת תאורה חדשה מבוססת LED וכן פגוש חדש בעיצוב שונה.

 

כפי שאמרנו העיצוב החיצוני נועד לתת לסול 2012 טאצ' מודרני ויישור קו עם שאר דגמי קיה החדשים. עיקר החידוש נמצא מתחת למכסה המנוע ובתיבת ההילוכים. קיה מחליפה את מנוע ה-1.6 ליטר במנוע 1.6GDI עם הזרקת דלק ישירה בהספק של 135 כ"ס ויחד עם זאת מחליפה את תיבת 4 ההילוכים בתיבת 6 הילוכים אוטו'. המנוע החדש יחד עם תיבת ההילוכים החדשה, משפרים את צריכת הדלק בכ-10% יחד עם שיפור ניכר גם בתחום הביצועים.

 

לפי קיה צריכת הדלק תעמוד על 14.5 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו-11.9 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית. אם תסתכלו על נתוני הצריכה של קיה סול הנוכחית תופתעו לגלות שצריכת הדלק הבינעירונית עומדת על 16.7 ק"מ לליטר. הסיבה לכך שנתוני צריכת הדלק מחושבים לפי התקן האמריקאי EPA שהם מחמירים יותר וצריכת הדלק הנמדדת בתנאי מעבדה גורעת כ-15-20% לעומת התקן האירופאי.

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.