מתיחת פנים: סובארו אימפרזה 2020 החדשה

2020 סובארו אימפרזה החדשה
2020 סובארו אימפרזה.

סובארו מעניקה לאימפרזה המשפחתית מתיחת פנים עבור דגמי 2020, כולל מערכת EyeSight כסטנדרט ועיצוב חיצוני מעודכן.

 

זמן קצר לאחר שסובארו הציגה את דגמי 2020 של האימפרזה המשפחתית עבור השוק היפני, סובארו מציגה כעת את דגמי 2020 המחודשים של האימפרזה עבור השוק האמריקאי. מתיחת הפנים לאימפרזה 2020 כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, מערכת בטיחות EyeSight כסטנדרט ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, האימפרזה המחודשת זכתה לפגוש קדמי חדש המעניק לדגם מראה רחב ודינאמי יותר. הפנסים הראשיים כוללים יחידות תאורה מעודכנות כולל אופציה לתאורת LED אדפטיבית. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

2020 סובארו אימפרזה החדשה
עיצוב חיצוני מעודכן קלות.

בעוד שהדגם לשוק היפני זכתה למערכת מולטימדיה מעודכנת ("6.5 או "8), בשוק האמריקאי הדגם ממשיך עם המערכת המוכרת הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. במסגרת שדרוג רמת הבטיחות של הדגם, נוספה גם מערכת תזכורת לבדיקת המושב האחורי בסיום הנסיעה. בנוסף לכך נמצא בתא הנוסעים גימור משודרג וריפודי מושבים חדשים.

 

2020 סובארו אימפרזה החדשה
גימור וריפודים משודרגים.

מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight של סובארו מוצעת כעת כסטנדרט וכוללת, בין היתר: בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ובלימה אוטומטית בנסיעה לאחור. כאופציה, רוכשי הדגם יוכלו להוסיף הטייה אוטומטית של מראות הצד בשילוב להילוך אחורי, מצלמת חנייה קדמית בנוסף לאחורית, קיפול חשמלי למראות הצד, זכרונות למושבים החשמליים ועוד.

בתחום ההנעה אין שינויים. בשוק היפני הדגם משווק עם מנוע 1.6 ליטר 115 כ"ס עם הנעה קדמית או כפולה או מנוע 2.0 ליטר 154 כ"ס עם הנעה כפולה כסטנדרט. בשוק האמריקאי הדגם משווק רק בגרסת ה-2.0 ליטר. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין תיבת 5 הילוכים ידנית או CVT רציפה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (11)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • ראובן

    עדיין החברות לא הפנימו שרק רכבים חשמלים והיברידיים וכל השאר לא לקנות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    לפני 10 שמים בערך הייתה לי אימפרזה 2 ליטרים 4X4.
    מנוע חזק וגיר חלק אבל האוטו מאוד לא נוח ודי כבד. על שיכוך פסי האטה היצ**** שכח .
    פנים הרכב די פשוט אבל מאוד עמיד ומובן -נכנסים לאוטו והכל מובן .

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    לאשתי איפרזה 2008 2.0 הרכב עם 170 אלף קמ ומשתבח עם הזמן. יש לי רכב ארופאי בן 3 שהלך המנוע (מנוע עם טורבו)

    כתובת URL מקוצרת:
  • קובי b4 2016

    אין כמו סובארו רכב סופר בטיחותי עם שלדה מחוזקת, ביצועים של רכב שעולה פי 2 ויותר, אמינות וחלקים זולים יחסית פשוט הכי טוב שיש ומתאים לארץ באופן מושלם עם מזגן מקרר ועמידות לחום סביבתי.
    הדגמים מנצחי תחרויות ראלי מרמת המשפחתית דרך ג'יפים ומנהלים ועד לרכבי על ולא סתם טויוטה מגדילה את נתח המניות שלה בסובארו כל הזמן ושיתופי הפעולה ניכרים.
    השנה סובארו הכריזה שמעדכנת מנועים למי שמנוע בוקסטר אטמוספרי עצמתי, ורועם שמשודך בגאונות לגיר רציף מעולה לא עושה לו את זה. גם העיצוב משתנה ולמרות שאוהבים להישאר רגועים בעיצוב מבחוץ ניתן מבפנים לקבל רמות גימור ואיכות חומר מעולים בעיצוב מעולה.
    זה לא סיטרואן כאן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • א. מ

    קובי b4 2016

    הבנו שאתה עובד סובארו גם בלי לשפוך כל כך הרבה מילים

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    קובי b4 2016

    עדיין עגלה עם מנוע חלש.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    צריך סובארו אימפרזה סדאן בארץ תהיה רק 2.0 ליטר

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    להמשיך להתקין סובארו אימפרזה מערכת ומובילאיי ולהתקין סובארו אימפרזה מערכת ניווט WAZE

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    יש המון סיבות טובות לקנות, אבל לא בארץ...

    כתובת URL מקוצרת:
  • רונן מפ"ת

    אין על סובארו רכבים טובים פשוטים בלשון המעטה מיוחדים עם הנעה כפולה אמין בצורה בילתי רגילה אני נוסע כמעט שלושים שנה בסובארו אחלה רכבים .מה אתם מחפשים f.16 לארץ אין כמו סובארו וגם בחו"ל .

    כתובת URL מקוצרת:
  • אור

    די כבר עם העיצובים הגרועים האלה זה כבר זלזול בלקוחות... שלא נדבר עם המנועים משנת 2000 שלא עברו שינוי.... אני פשוט לא רואה סיבה אחת הגיונית לקנות.

    כתובת URL מקוצרת: