סובארו מחדשת את מכונית הספורט קופה שלה, ה-BRZ, עם עדכון קוסמטי, מנוע משודרג קלות ושיפורים בתחום המתלים.

2016 סובארו BRZ החדשה - מתיחת פנים
סובארו מחדשת את ה-BRZ.

כחודשיים לאחר טויוטה, סובארו חושפת את ה- BRZ המחודשת שזכתה למתיחת פנים מקיפה בדומה לאחותה התאומה מבית טויוטה, ה- GT86. מתיחת הפנים לדגם כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג – איכותי ומודרני יותר, ומספר שיפורים שנעשו בתחום המתלים, המנוע ותיבת ההילוכים.

 

מנוע ה-2.0 ליטר "בוקסר" האטמוספרי של הדגם, בדגם הידני, שודרג להספק מרבי של 205 כ"ס ומומנט מרבי של 21.55 קג"מ, תוספת קלה של 5 כ"ס ו-0.7 קג"מ. מה שחשוב יותר הוא שיחס העברה הסופי בתיבה נמוך יותר (4.3:1 לעומת 4.1) ויחד שיפורים במערכת היניקה והפליטה הביצועים בסל"ד נמוך ובינוני אמורים להיות טובים יותר מאלו של הדגם היוצא. בדגם האוטו' נתוני המנוע לא השתנו מהדגם היוצא.

 

בתחום המתלים סובארו התקינה בולמים וקפיצים חדשים וכן מוטות מיצבים עבים יותר מאחור, זאת יחד עם חיזוקים ושדרוגים שונים שנעשו בנקודות הנושאות בעומס במתלה. בנוסף לכך תוכנת מערכת בקרת היציבות תוכנתה מחדש ותציע חופש גדול יותר במצב הרגיל שלה ונוספה כסטנדרט מערכת סיוע לזינוק בעליה.

 

לאלו שרוצים קצת יותר, סובארו מציעה חבילת ביצועים הכוללת סט בלמי ברמבו, בולמי SACHS וחישוקי "17 בגימור שחור ובעיצוב ייחודי.

 

העיצוב החיצוני לא השתנה משמעותית, אך יחידות תאורה אחוריות מודרניות למראה (זהות לאלו של טויוטה) יחד עם פנסים ראשיים חדשים בטכנולוגיית LED ועיצוב שונה במעט לפגוש הקדמי העניקו לדגם מראה מלוטש יותר. תא הנוסעים אמנם עדיין באווירת שנות ה-80, אך גם הוא זכה למספר שדרוגים כולל גלגל הגה חדש, מערכת מולטימדיה עדנית, מספר שדרוגים בתחום הגימור וכן תוספת של מסך "4.3 בלוח המחוונים המשמש את מחשב הדרך ומחשב הביצועים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.