2019 פולקסווגן טרנספורטר החדש
פולקסווגן טרנספורטר 6.1 המחודש.
2019 פולקסווגן טרנספורטר החדש
פולקסווגן טרנספורטר 6.1 המחודש.

פולקסווגן טרנספורטר זוכה לעיצוב מעודכן, תא הנוסעים משודרג משמעותית ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

לאחר שהציגה מוקדם יותר השנה את המולטיוואן T6.1 המחודש, וואן הנוסעים המפואר של פולקסווגן המתחרה מרצדס V קלאס, פולקסווגן חושפת את הגרסה המסחרית של הדגם, הטרנפורט 2019 המחודש שגם הוא זכה למתיחת פנים.

 

הטרנספורטר זכה לעיצוב חדש ומודרני יותר לחזית הדגם, כמו זו של המולטיוואן המחודש אך כמובן פשוטה יותר למראה מזו של המולטיוואן. כמו במולטיוואן, גם בטרנספורטר אנחנו פוגשים בעיצוב חדש לדשבורד, מודרני וקצת פחות ״מסחרי״ למראה וכזה המאכלס מספר גדול של תאי אחסון שימושיים, גלגל הגה חדש, לוח מחוונים מעודכן ומערכת מולטימדיה חדשה MIB3 הכוללת סים פנימי (eSIM) ומאפשרת חיבור קבוע לשירותי רשת שונים, כולל עדכוני מערכת OTA.

 

2019 פולקסווגן טרנספורטר החדש תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

את הטרנספורטר T6.1 פולקסווגן מציידת במנוע דיזל 2.0 TDI מעודכן אשר יוצע בארבע גרסאות הספק של 90 כ״ס, 110 כ״ס 150 כ״ס ובגרסת בי-טורבו עם 199 כ״ס. את שתי הגרסאות החזקות יותר ניתן לקבל עם מערכת הנעה כפולה 4MOTION. באמצעות שיתוף פעולה עם סדנת ABT, יוכלו רוכשי הדגם לבחור גם במערכת הנעה חשמלית עם מנוע בהספק של 112 כ״ס וסוללה בקיבולת של 77.6kWh המספיקה לטווח נסיעה חשמלי של כ-400 ק״מ (בתקן NEDC היוצא).

 

כמו במולטיוואן, גם בטרנספורטר המחודש נוכל למצוא שפע של מערכות בטיחות מתקדמות (אך פחות). בכדי שמערכות הבטיחות יוכלו לשלוט בהיגוי, פולקסווגן נאלצה להחליף את מערכת ההיגוי ההידראולית בדגם במערכת אלקטרו-מכנית. בין המערכות נוכל למצוא מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת חניה אוטומטית, מערכת סיוע לחניה עם נגרר ועוד. בנוסף נמצא מערכת המייצבת את הרכב במקרה של רוחות צד וכן מערכת זיהוי תמרורים.

כמו בדגם הנוכחי, הטרנספורטר החדש יוצע במגוון רחב של גרסאות מרכב, החל מגרסת ארז חד קבינה, ממשיך לוואן מסחרי סגור ועד לגרסת נוסעים מלאה. את הטרנספורטר החדש אנחנו צפויים לפגוש בישראל לקראת סוף 2019/תחילת 2020.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.