מתיחת פנים: 2019 פורד מונדאו החדשה נחשפת

2019 פורד מונדאו החדשה מתיחת פנים לדגם
פורד מונדאו המחודשת - בגימור ST ליין.

פורד מעניקה לדגמי 2019 של המונדאו מתיחת פנים הכוללת יחידת הנעה היברידית גם לדגם הסטיישן ומנוע 2.0 ליטר דיזל EcoBlue חדש.

 

פורד חושפת את דגמי 2019 המוחדשים של המונדאו, המשפחתית הגדולה של המותג האמורה לחזור לישראל במהלך השנה, לאחר היעדרות של מספר שנים מהשוק הישראלי. מתיחת פנים לדגם כולל עיצוב מעודכן, שדרוג טכנולוגי, מנוע דיזל חדש וגרסה היברידית משופרת שלראשונה תוצע גם במרכב הסטיישן של הדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מערכת ההנעה ההיברידית המשופרת של המונדאו מבוססת על מנוע 2.0 ליטר הפועל המחזור אטקינסון, כמו בדגם היוצא, ובשילוב מנוע חשמלי מתקבלת יחידת הנעה בהספק כולל של 187 כ״ס. את תיבת השישה הילוכים האוטומטית מחליפה תיבת הילוכים אוטומטית חדשה המדמה את פעולתה של תיבת הילוכים רציפה. המערכת ההיברידית נעזרת בסוללת ליתיום-יון בקיבלות של 1.4kWh ובפורד מציינים כי מערכת רגנרציה חדשה מסוגלת לנצל עד 90% מאנרגיית הבלימה לטעינה של הסוללה. המערכת מאפשרת לדגם הסדאן ההיברידי להשיג צריכת דלק משולבת של 23.8 ק״מ לליטר ובדגם הסטיישן 22.7 ק״מ לליטר.

 

2019 פורד מונדאו סטיישן החדשה
פורד מונדאו סטיישן היברידית.

המערכת ההיברידית מפחיתה את נפח תא המטען בדגם הסטיישן מ-525 ליטר ל-405 ליטר (עד גובה המושבים) ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1508 ליטר. מערכת בקרת האקלים בדגם ההיברידי מבוססת על מדחס חשמלי.

 

מנוע ה-20 ליטר TDCi דיזל של הדגם היוצא מוחלף במנוע ה-2.0 ליטר EcoBlue דיזל החדש של פורד.המנוע החדש יוצע בשלוש גרסאות הספק: 120 כ״ס עם צריכת דלק של 22.2 ק״מ לליטר, 150 כ״ס עם צריכת דלק של 22.2 ק״מ לליטר ו-190 כ״ס עם צריכת דלק של 20.4 ק״מ לליטר. בפורד מציינים כי המנוע החדש לא רק חסכוני ונקי יותר אלא גם שקט יותר ובעל זמינות כוח טובה יותר.

 

מנוע הדיזל הבסיסי משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, גרסאות ה-150 ו-190 כ״ס משודכות לתיבת שמונה הילוכים אוטו׳ חדשה בפורד. תיבת ה-8 הילוכים החדשה, המופעלת באמצעות חוגה, מצוידת במערכת המזהה נסיעה בעליה, מדרון או בכניסה מהירה לסיבוב ומתאימה את העברת ההילוכים בהתאם. פורד מציעה את מנוע הדיזל החדשה עם אופציה להנעה כפולה המסוגלת להעביר עד 50% מהמומנט לציר האחורי.

 

2019 פורד מונדאו החדשה תיבת 8 הילוכים אוטומטית
חוגה לתפעול תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית החדשה.

מנוע ה-1.5 ליטר טורבו EcoBoost עם 165 כ״ס ממשיך עם הדגם המחודש ומציע צריכת דלק משולבת של 15.4 ק״מ לליטר. כפי שאתם מבינים, המונדיאו כבר לא משווקת באירופה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין.

 

בצד הוויזואלי, פורד עדכנה את עיצוב הפגושים מלפנים ומאחור, הגריל הקדמי זכה לעיצוב חדש וכך גם הפנסים מלפנים ומאחור המבוססים על תאורת LED מלאה. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מספר רמות גימור/סגנונות עיצוב כולל טיטניום, ST ליין הספורטיבית ו-ויניאלה בגימור יוקרתי.

 

עיצוב תא הנוסעים לא השתנה מהותית אך אנחנו יכולים למצוא עיצוב מעודכן לפתחי המיזוג, מערכת מולטימדיה SYNC-3 מעודכנת עם מסך מגע ״8, תוספת של תאי אחסון מרכזיים בזכות המעבר לחוגה במקום מוט הילוכים סטנדרטי - בדגמים המצוידים בתיבת 8 הילוכים אוטו׳, מערכת שמע משודרגת וגימור משודרג.

מערכת בקרת השיוט האדפטיבית כוללת כעת עצירה מלאה והמשך תנועה אוטומטי עד 3 שניות של עצירה (לאחר מכן הנהג צריך ללחוץ על כפתור לחידוש הפעולה) ומערכת מגביל המהירות תומכת כעת בזיהוי תמרורים ומתאימה את הגבלת המהירות בהתאם למצוין בתמרור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא מקצועי

    רכב מעולה מסוגו. נסעתי עליו עכשיו בחו"ל והיה נוח לנהיגה בצורה מדהימה ועם ביצועים מצויינים. נקווה רק שבארץ יגיע באיבזור מלא ומקורי אחרת באמת יהיה לא רלוונטי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ג

    רלוונטי כשלג דאשתקד. תחרות צפופה עם רכבים אטרקטיביים בסגמנט שנעשה זניח

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    היו היה ... כבר לא רלוונטי שוק של פורד מת .

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    גם הפיאסטה וגם הפוקוס לא הגיעו - אז על אחת כמה וכמה שהמונדאו לא תגיע!
    כי היא שייכת לקטגוריה גוססת בשוק בארץ.
    גם על הפיאסטה אמרו שתגיע וזה היה אמור לקרות כבר לפני יותר מחצי שנה.
    ככה כבר שנים עם דגמי פורד בארץ.

    כתובת URL מקוצרת: