מתיחת פנים: 2019 רנו קדג׳אר החדש

2019 רנו קדג׳אר החדש
רנו קדג׳אר זוכה למתיחת פנים.

הקדג׳אר המחודש מצויד במנוע 1.3 טורבו חדש עם 140 או 160 כ״ס, מולטימדיה חדשה, עיצוב מעודכן ומושבים נוחים יותר.

 

רנו חושפת לקראת תערוכת פריז את דגמי 2019 המחודשים, לאחר מתיחת פנים, של הקדג׳אר, הקרוסאובר הקומפקטי של רנו המתחרה בדגמים כגון קיה ספורטאז׳, יונדאי טוסון ועוד. מבין החידושים בדגם אפשר למצוא עדכון קל לעיצוב, שדרוג תא הנוסעים כולל מולטימדיה חדשה, מושבים נוחים יותר ובעיקר, את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש של רנו-מרצדס.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כאמור, החידוש המשמעותי בדגם הוא החלפת מנוע ה-1.2 ליטר 130 כ״ס במנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש (TCe GPF) אשר פותח במשותף עם מרצדס. המנוע, הכולל מסנן חלקיקים למנועי בנזין, יוצע בשתי גרסאות הספק: 140 כ״ס עם מומנט מרבי של 24.5 קג”מ בין 1,600-3,500 סל”ד או 160 כ״ס עם מומנט מרבי של 27.5 קג”מ בין 1,800-3,700 סל”ד (26.5 קג״מ עם תיבה ידנית). המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או EDC כפולת מצמדים.

 

2019 רנו קדג׳אר
מנוע 1.3 ליטר טורבו חדש.

עם תיבת EDC, המנוע החדש מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.6 שניות או 9.3 שניות בהתאמה, זאת לעומת 10.7 שניות עם מנוע ה-1.2 טורבו של הדגם הנוכחי. נתוני צריכת הדלק עדיין לא פורסמו.

 

בגזרת מנועי הדיזל נמצא גרסה מעודכנת למנוע ה-1.5 ליטר המוכר, מנוע ה-1.5 ליטר Blue dCi המחודש מייצר כעת הספק מרבי של 115 כ״ס ומומנט מרבי של 26.5 קג״מ, זאת לעומת 110 כ״ס ו-25.5 קג״מ במנוע הנוכחי. עם תיבת EDC זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 11.9 שניות ולמהירות מרבית של 189 קמ״ש.

 

אל מנוע זה מצטרף מנוע 1.7 ליטר טורבו דיזל חדש בהספק מרבי של 150 כ״ס ומומנט מרבי של 34.6 קג״מ. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד והוא היחידי המוצע עם אופציה להנעה כפולה.

 

2019 רנו קדג׳אר החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, מושבים נוחים יותר ועוד שיפורים קטנים רבים לשדרוג חווית הנסיעה.

חיצונית, השינויים קלים וכוללים פגוש חדש עם גריל גדול ורחב יותר ועיצוב חדש לתחתית הפגוש ופנסי הערפל, מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש לפגוש האחורי והשחרה של הפנסים מאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני הקל לדגם. בתא הנוסעים המעודכן נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה, R-LINK 2 עם מסך מגע ״7, הכוללת כעת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרי שליטה חדשים למערכת בקרת האקלים, עיצוב מחדש של הקונסולה בין המושבים, שדרוג של הגימור בתא הנוסעים סביב פתחי המיזוג ובדלתות וכן כפתורים חדשים ומוארים לחלונות החשמל.

בנוסף, רנו שדרגה את נוחות המושבים בדגם באמצעות התקנה של ספוג חדש, שיפור תמיכת הצד וכרית מתכווננת לתמיכה בירכיים (ברמות האבזור הגבוהות) וכן עדכנה גם את פתחי המיזוג בשורה השנייה.

 

לנו נותר רק לקוות שכאשר הקדג׳אר המחודש יעשה דרכו לישראל, הוא יצויד בכל מערכות הבטיחות המתקדמות המוצעות עם הדגם ושלא עשו עליה לכבישי ישראל עם הדגם הנוכחי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • משה

    מכיוון שאתה מומחה לרנו כדאי שתתקשר להנהלה תסביר להם עד כמה הם לא מבינים, אז אולי יציעו לך משרה בכירה בתחום שיפורי פיתוח. בטוח שיסכימו כי הרי אתה מבין טוב יותר מסתם צרפתים דלא יודעים ליצר מכוניות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • Simcha

    טוב יעשו רנו; שיפסיקו לייצר ולמכור ולעשות לאנשים כאב ראש אדיר ושריפת זמן במוסכים

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמחה המשוגע

    Simcha

    אמר אדון שמחה ונשאר בחיים... לא יאומן כמה פסיכים מסתובבים פה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    Simcha

    ממש לא מסכים. היו לי 2 רנו (עם מנוע הדיזל) של המגאן אסטייט והקדג'אר. צלבד נורות קדמיות שנשרפות יותר מדי, לא היו לי שום תקלות בשום רכיב. צריכת דלק (סולר) נמוכה מאוד ונוחות גבוהה. עשרות אלפי ק"מ עם כל אחד מהם

    כתובת URL מקוצרת: