מתיחת פנים: 2020 טויוטה C-HR החדש נחשף

2020 טויוטה C-HR החדש
טויוטה C-HR החדש - מתיחת פנים לדגם.

טויוטה C-HR מתחדש בעיצוב אגרסיבי יותר, תא נוסעים שקט יותר, מולטימדיה חדשה עם CarPlay ו- Android Auto וביחידת הנעה היברידית חדשה 2.0 ליטר עם 184 כ"ס.

 

טויוטה חושפת היום (ג') את דגמי 2020 המחודשים של הקרוסאובר ההיברידי טויוטה C-HR, הקרוסאובר הקומפקטי המצליח של החברה אשר מוצג כעת לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, מולטימדיה חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ומערכת הנעה היברידית חדשה 2.0 ליטר עם 184 כ"ס.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, טויוטה C-HR זוכה לעיצוב חדש ואגרסיבי יותר לפגוש הקדמי המעניק לדגם מראה דינמי יותר. יחידות התאורה מלפנים ומאחור זכו לעיצוב מעודכן ושודרגו לתאורת LED מלאה. בפנסים הראשיים נמצא עיצוב חדש לתאורת היום DRL בו משולבת תאורת המחוונים בפס אחיד וחלק מעל יחידות התאורה הראשיות. בנוסף לפנסים המעודכנים מאחור נמצא גם גם פס קישוט המחבר בין הפנסים בשחור מבריק.

 

2020 טויוטה C-HR החדש
פנסים חדשים ופס קישוט המחבר ביניהם.

מתחת למכסה המנוע של טויוטה C-HR החדש נוכל למצוא כעת יחידת הנעה היברידית חדשה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר, 153 כ״ס ו-19.4 קג״מ, למנוע חשמלי בכדי ליצור יחידת הנעה היברידית בהספק כולל של 184 כ"ס. טויוטה לא מציינת את נתוני הביצועים עם יחידת ההנעה הזו, אך בקורולה האצ'בק החדשה זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש.

 

2020 טויוטה C-HR החדש
עיצוב אגרסיבי יותר ופנסים ראשיים עם תאורת LED מלאה.

מערכת ההנעה ההיברידית 2.0 ליטר מהווה סוג של גרסה ספורטיבית יותר לדגם ולכן היא זכתה לכיול מחדש למערכת תגבור ההיגוי החשמלית (EPS) לטובת תחושת היגוי משופרת יחד עם כיול מחדש למתלים לטובת נוחות משופרת ושמירה על התנהגות הכביש הטובה של הדגם.

 

טויוטה C-HR מערכת מולטימדיה חדשה
מערכת מולטימדיה חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

הדגם ממשיך עם יחידת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר 122 כ"ס המוכרת לנו מהדגם הנוכחי, אך טויוטה מציינת כי יחידת הנעה זו זכתה למגוון שדרוגים אשר הובילו להפחתת פליטת ה-CO2. טויוטה לא מזכירה את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו של הדגם כך שסביר להניח שכמו בישראל, גם באירופה מנוע זה יורד מההיצע. זה לא צריך להפתיע לאור העבודה ש-80% מהמכירות של הדגם באירופה שייכות לגרסה ההיברידית.

טויוטה מציינת כי הדגם זכה לשדרוג בתחום ה-NVH כך שהנהג והנוסעים יזכו לחווית נסיעה שקטה ונעימה יותר. טויוטה C-HR הוא הדגם הראשון של טויוטה באירופה הזוכה למערכת המולטימדיה החדשה של החברה שלראשונה, כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. את כפתורי המגע סביב המסך המרכזי מחליפים כפתורים פיזיים נוחים יותר לשימוש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (19)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • משה

    רכב פח בקושי זז ורובו פלסטיק

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמנון

    מתי יגיע לארץ??

    כתובת URL מקוצרת:
  • אדרכי

    גרסת ה 2 ליטר לא תגיע כי היא יןצאת מקבוצת זיהום 2 והיבואן לא יוכל להציע אותה במחיר סביר. מדינה פח!

    כתובת URL מקוצרת:
  • טל

    Chr עם מנוע 2 ליטר היברידי זה חלום.
    184 כ"ס, 7.9 0-100, צריכת דלק 18 ק" ליטר. רכב מושלם. לקסוס ux ב 50 אלף פחות. מקווה שיגיע בהמשך.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירון

    יש פריוס פלוס 7 מושבים היברידי אבל הוא רכב ישן נושן משנת 2012 הדורש החלפה מיידית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יגאל

    ממתין שמתי שהוא תגיע גרסת 7 מושבים, די מאכזב שלא מביאים, מוכן לשלם...

    כתובת URL מקוצרת:
  • טל

    יגאל

    אבל יש כזה.... פריוס פלוס הוא 7 מושבים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • 0000

    יגאל

    איך 7 מושבים, סנאי לא נכנס שם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    0000

    כנראה יגאל התכוון לטויוטה 7 מקומות היברידי באופן כללי,
    קשה לי להאמין שהוא מוכן לשלם על רכב בשביל 7 סנאים...
    אגב יש ביבוא המקביל דגמי טויטה היברידים והונדה נוספים.
    הנה כתובת https://targetmotors.co.il/

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    משדרגים עיצוב מולטימדיה ואבזור
    אבל עדיין מזניחים את בידוד הרעשים שאגב ברכב זה הוא מעיק עד מזעזע.
    אני לא מבין מה כל כך מסובך לאטום ריצפה ובתי גלגלים ביריעות בידוד ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    שי

    אבל כתוב שכן. NVH זה Noise Vibration Harshness.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    יוני

    אני אברך על כך בהחלט למרות שנצטרך להמתין לנסיעת מבחן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דורון

    צריך שגם טויוטה קורולה סדאן 4 דלתות 2.0 ליטר תגיע לארץ

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר

    יקר מאוד חבל על הכסף, רכב קלסטרופובי ובסך הכול טויוטה יאריס מוגבהת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    יקר מדי, צר מדי במושב האחורי וקלסטרופובי בגלל חלונות אחוריים צרים וגבוהים מדי ותא מטען קטן.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    שמואל

    קיה ספורטאז' דיזל היא אפשרות מעניינת
    גם מרווחת וגם חסכונית 1\16 ממוצע. 151,900 ש'ח .

    כתובת URL מקוצרת:
  • מולי

    שי

    אם כבר קיה , למה לא נירו היברידי פלאג אין?

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    מולי

    נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים בספורטאז' הרבה יותר טוב מהנירו וגם גובה המרכב עדיף.

    כתובת URL מקוצרת:
הצג תגובות נוספות