פולקסווגן נמצאת בשלבים מתקדמים בתהליך פיתוחה של הפאסאט (B8) החדשה שתוצג בעוד פחות משנה.

פולקסווגן פאסאט 2015 ריגול

פולקסווגן פאסאט 2015 לבושה בהסוואה כבדה, נתפסה בעדשת המצלמה באחת מנסיעות המבחן לדגם החדש בדרומה של אירופה. את הפאסאט החדשה (B8) פולקסווגן צפויה לחשוף בתערוכת פריז הקרובה בחודש אוקטובר הקרוב או לכל המאוחר, בתערוכת ז'נבה במרץ 2015.

 

הפאסאט הנוכחית, למרות שהיא מכונה בשם הקוד B7, היא למעשה יותר מתיחת פנים מקיפה לפאסאט B6 שקדמה לה. את הפטנט הזה, למשוך תכנון מהיסוד של דגם במשך כעשור, פולקסווגן עוד החלה עם הפאסאט B3 שהוצגה אי שם ב-1988 כאשר ה-B4 שהחליפה אותה, הייתהגם למעשה מתיחת פנים מקיפה לדגם יותר מאשר דגם חדש של ממש.

 

בהתאם לסדר, הפאסאט B8 החדשה שתוצג בעתיד הקרוב תהיה מכונית חדשה לחלוטין שתתבסס על פלטפורמת MQB החדשה וצפויה להציע בסיס גלגלים של מעל ל-2.8 מטר ומשקל הקל בכ-100 ק”ג מהדגם הנוכחי. אלו מכם בעלי עיניי נץ, יוכלו להבחין בוידאו שהפאסאט החדשה תצויד בתאורת LED ראשית (סביר להניח כאופציה בלבד). לא קשה להבחין בנוסף שהפאסאט החדשה תהיה גדולה (ומרווחת) משמעותית מהדגם הנוכחי שהוא מבין המשפחתיות הגדולות הצפופות ביותר במושב האחורי.

 

הפאסאט החדשה צפויה להיות מצוידת בכל מנועי ה-TSI וה-TDI החדשים של קבוצת פולקסווגן, יחד עם תיבות ה-DSG המעודכנות. בהתאם למגמה הנוכחית בקבוצת פולקסווגן, הפאסאט החדשה צפויה להיות מוצעת גם עם מערכת הנעה היברידית כפי שהוצגה באודי A3 e-tron – מדובר מערכת היברידית נטענת עם 204 כ"ס, טווח חשמלי של 50 ק"מ וצריכת דלק של 66 ק"מ לליטר.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.