פולקסווגן מציגה שוב את הקונספט טאיגן, קרוב יותר לגרסת ייצור שתוצג בהמשך השנה, עבור שווקים מתפתחים.

פולקסווגן טאיגן

פולקסווגן הציגה בתערוכת הרכב של דלהי את הקונספט טאיגן (Taigun), קונספט לקרוסאובר עירוני על בסיס הפולקסווגןUP המיועד למדינות מתפתחות אך ישווק בתצורה דומה בכל העולם. אם הטאיגן ניראה לכם מוכר, זה כי הוא הוצג כבר בעבר, לפני כשנה וחצי, בתערוכת הרכב של סאו פאולו שבברזיל.

 

פולקסווגן לא ביצע שינויים רבים בדגם הקונספט, מהחזית והפרופיל לא תזהו כל הבדל בין הדגם שהוצג בברזיל לזה שהוצג לאחרונה בהודו, את ההבדל היחידי תמצאו בחלקו האחורי של הטאיגן. פולקסווגן הקשיבה לדרישות הלקוחות הפוטנציאליים והתקינה את הגלגל החלופי על דלת תא המטען המפוצלת, כך אוהבים את זה במדינות מתפתחות וכך עשתה גם פורד עם האקוספורט החדש.

 

את גרסת הייצור של הטאיגן עבור מדינות מתפתחות, פולקסווגן תציג בהמשך השנה.גרסה לשוק האירופאי צפויה רק לקראת 2016.

 

כרכב המבוסס על ה-UP העירונית, לטאיגן מידות קטנות למדי עם אורך 3.86 מטר, רוחב של 1.73 מטר, גובה של 1.57 מטר, בסיס גלגלים של 2.47 מטר ונפח תא המטען של 280 ליטר. אלו מידות הקטנות משמעותית מרכבים כגון הקפצ'ור של רנו או הטראקס של שברולט, מה שמשאיר לפולקסווגן מרווח מספיק גדול עבור קרוסאובר קומפקטי על בסיס הפולו שיכנס בין הטאיגן לטיגואן.

 

בחזיתו של הטאיגן ניצב מנוע ה-TSI החדש של פולקסווגן: שלושה צילינדרים טורבו בנפח 1.0 ליטר בהספק מרבי של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ. את המנוע החדש הזה נפגוש לראשונה ובקרוב בפולו 2014 החדשה/מחודשת שהוצגה לאחרונה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.