רגע לפני שהוא מושק בתאילנד, תמונות ריגול חושפת את ההיילקס החדש של טויוטה במלוא הדרו.

2016 טויוטה היילקס החדש
2016 טויוטה היילקס החדש - מעוצב ושרירי יותר ומצויד במנועי דיזל חדשים

טויוטה תשיק בזמן הקרוב בתאילנד את ההיילקס 2016 החדש – הדור השמיני לטנדר המיתולוגי של החברה. למרות שטויוטה לרוב יודעת לשמור את הקלפים שלה קרוב לחזה, הפעם זה לא הצליח לה ותמונות ריגול של הדגם אשר צולמו בתאילנד, שם מיוצר הדגם ומשם הוא מגיע אלינו, צצו ברשת.

 

עיצוב ברכב עבודה לא נשמע כדבר הכי חשוב, אך כאשר רכב עבודה משמש ברוב המקרים כרכב ראשי בשוק הגדול בעולם לטנדרים, תאילנד, העיצוב בעל משנה חשיבות וכפי שניתן לראות בתמונות טויוטה דאגה להפוך את ההיילקס החדש למוחצן ושרירי יותר בעיצובו באמצעות גריל בולט בעל צלעות כרום אופקיות בולט ותפיחות של "שרירים מנופחים" מעל בתי הגלגלים.

 

בתא הנוסעים ניכר כי טויטה השקיע רבות בכדי לספק תחושה של רכב פרטי ולא של רכב עבודה נטו כאשר אלמנטים רבים המשמשים את דגמי טויוטה המוכרים מצאו את דרכם לדור השמיני של ההיילקס.

 

היצע המנועים בשוק התאילנדי יכלול שלושה מנועים, שני מנועי טורבו דיזל חדשים ומנוע בנזין אטמוספרי אחד. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 2.4 ליטר בשתי תצורת הספק: 150 כ"ס עם 35 קג"מ בין 1,400-3,500 סל"ד או בגרסת 160 כ"ס עם  40.8 קג"מ בין 1,600-2,000 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' בהתאמה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.