לקסוס RX החדש זוכה בעיצוב מוחצן ומעודכן, לתא נוסעים מהודר ומרווח יותר וכמו בעבר, הוא יוצע בדגם RX350 ו-RX450h ההיברידי.

2016 לקסוס RX החדש
2016 לקסוס RX החדש - שיפור בכל התחומים

לקסוס הסירה היום (ד') בתערוכת ניו יורק את הלוט מעל לקסוס RX החדש לשנת 2016, הדגם החשוב ביותר עבור לקסוס ממנו נמכרו ב-26 שנות הדגם כ-2.1 מיליון יחידות – כשליש מסך המכירות של המותג. לקסוס RX החדש הוא דור רביעי לקרוסאובר הגדול של לקסוס המתחרה בדגמים כגון ב.מ.וו X5, מרצדס GLE ועוד.

 

אם לקסוס RX נחשב תמיד ל"חנון" של הסגמנט בכל הקשור לעיצוב, 2016 לקסוס RX החדש – כמו כל דגמי לקסוס החדשים – עוטה את שפת העיצוב העדכנית, החצופה והמוחצנת של לקסוס המעניקה לדגם מראה אתלטי, הרמוני ופרופורציונאלי. יש לציין לחיוב שלקסוס לא נפלה ל"בור הזהות המותגית" כך שלקסוס RX החדש לא ניראה כמו גרסה מגודלת של ה-NX אלא רק קרוב משפחה. 

 

כמו הטיפול המקיף בעיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים של ה-RX החדש זכה לטיפול דומה ומדגם שתמיד סבל מתא נוסעים שסיפק תחושה של "טויוטה פרימיום", תא הנוסעים החדש מציג קפיצת מדרגה (או שלוש) משמעותית בכל הקשור לעיצוב, איכות חומרים כך שלא תמצאו בדגם דבר אחד עליו תוכלו להצביע ולומר "זה כמו בטויוטה שלי" ובשורה התחתונה – לקסוס RX החדש הוא רכב יוקרה לכל דבר ועניין.

 

לקסוס ציידה את ה-RX החדש בלוח מחוונים חדש, מערכת מולטימדיה עם מסך מרכזי "צף" בגודל של "12.3 ובתצוגה עילית צבעונית גדולת ממדים. לקסוס RX החדש מצויד במערכת הבטיחות האקטיבית החדשה של לקסוס " Lexus Safety System+" הכוללת מערכת בלימה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על תנועה חוצה מאחור, תאורה ראשית אדפטיבית מסוג LED, מבט 360 מעלות, מערכת חנייה אוטו' ועוד.

 

 

בשוק האמריקאי, לקסוס תציע את ה-RX החדש בשני דגמים: RX350 עם מנוע 3.5 ליטר V6 מחודש בהספק מרבי של כ- 308 כ"ס וכמובן בדגם ההיברידי RX450h – האחראי על רוב מכירות הדגם – המצויד באותו מנוע V6 אך במחזור אטקינסון והנעזר בשני מנועים חשמליים בכדי ליצור הספק כולל של כ-308 כ"ס. לקסוס עדיין לא חושפת את הנתונים המלאים של יחידות ההנעה של הדגם. שני הדגמים יוצעו כאופציה עם חבילת F Sport הכוללת עיצוב אגרסיבי יותר (הדגם הלבן בתמונות), חישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי, גימור מתכתי בתא הנוסעים, מושבים ספורטיביים יותר וכן כיול ספורטיבי יותר להיגוי ולבולמים האדפטיביים באמצעות מצב S+ בבורר מצבי הנהיגה.

 

לקסוס RX החדש מבוסס על פלטפורמה משודרגת של הדגם הנוכחי, לטובת המרווח לנוסעים מאחור לקסוס הגדילה את בסיס הגלגלים ב-50 מ"מ לכדי אורך של 2,790 מ"מ, לאורך הכולל נוספו 120 מ"מ לכדי 4,890 מ"מ והרוחב גדל ב-15 מ"מ לכדי 1,895 מ"מ. לפי לקסוס, דגש ניתן להתנהגות הכביש של הדגם באמצעות חיזוקי שלדה, עדכון לכיול המתלים (מקפרסון מלפנים ועצמות עצה כפולות מאחור) וכן למערכת בקרת הדינמיות VDIM ולמערכת ניהול הבולמים האדפטיביים (סטנדרט ברוב רמות הגימור).

 

מתי ה-RX החדש צפוי לנחות בישראל? לא לפני סוף 2015.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.