יונדאי חושפת תמונות ופרטים ראשונים על ה-i35 החדשה/מחודשת שזכתה למתיחת פנים קלה.

יונדאי i35 החדשה - מתיחת פנים

יונדאי חשפה היום (יום ג') לראשונה בשוק הבית בקוריאה את ה-i35 החדשה/מחודשת לשנת 2014 לאחר מתיחת פנים לדגם הכוללת עדכון קל לעיצוב החוץ ושדרוג משמעותי יותר לתא הנוסעים, שעדיין לא נחשף.

 

כפי שכבר צפינו בעבר, עיקר השינוי החיצוני בדגם מתרכז ביחידות התאורה כאשר העיצוב לא השתנה זאת למרות שה-i35 ארוכה ב-20 מ"מ מהדגם המוחלף (אורך 4,550 מ"מ) דבר שהושג באמצעות הארכת הפגוש הקדמי והאחורי ב-5 מ"מ ו-15 מ"מ בהתאמה.

 

יונדאי טוענת שהיא עיצבה מחדש את הפגוש הקדמי וכן את הגריל הקדמי אך השוני לעומת הדגם היוצא כל כך קטנים שתתקשו להבחין בהבדלים כך שעיקר השינוי מלפנים הבולט לעין מתרכז בפנסי החזית השומרים על עיצובם, אך יחידות התאורה חודשו והן כוללות כעת תאורת LED ליום וגם פנסי הערפל זוכים לעיצוב שונה במקצת. מהצד ניתן להבחין בחישוקי "17 חדשים בשני גוונם ומאחור, עיקר השינוי מתרכז בפנסים מחודשים מבוססי תאורת LED ובפגוש אחורי בשני גוונים.

 

יונדאי עדיין לא חושפת תמונות של תא הנוסעים המחודש, אך לפי החברה השינויים שנעשו בתא הנוסעים נוגעים בעיקר בשימושיות בהתאם למשוב שקיבלה החברה מלקוחות הדגם. כך למשל יונדאי הגביהה את פתחי המיזוג המרכזיים, שאכן היו נמוכים מידי בדגם הנוכחי, וגם המשענת המרכזית זכתה למיקום גבוה מבעבר. בנוסף לכך נוספו יציאות מיזוג לאחור, מסך "3.5 נוסף ללוח המחוונים וכאפוציה ניתן לקבל מושבים קדמיים עם אוורור.

 

לראשונה ולאור הפופולריות ההולכת וגוברת של מנועי דיזל בקוריאה, יונדאי מציידת את ה-i35 החדשה במנוע דיזל: 1.6 ליטר 128 כ"ס ו-28.5 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטו' ומציע צריכת דלק משולבת של 18.5 ק"מ לליטר ו-16.2 ק"מ לליטר בהתאמה. יונדאי עדיין לא מפרסמת האם נעשו שינויים במנוע ה-1.6 ליטר של הדגם הרלוונטי יותר לשוק המקומי שלנו.

 

הדור הראשון של יונדאי i35, הידועה כאלנטרה ברוב העולם (ואוונטה בקוריאה), הושק בתחילת שנות ה-90 של המאה שעברה ומאז ועד היום, הדגם נמכר בכ-8.77 מיליון יחידות.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.