סובארו חשפה ביפן קונספט לגרסת STI לסובארו BRZ. יש טורבו? כניראה שלא.

סובארו   BRZ STI

את צמד התאומות, מכוניות הספורט קופה סובארו BRZ וטויוטה GT86 אין צורך להציג. שתי מכוניות ספורט עממיות שהחזירו את חדוות הנהיגה לסגמנט, לא עוד הוא האצ' עם יכולות גבוהות ואחיזה אין סופית המחניפות לנהג, אלא מכוניות המאתגרות את הנהג במשחקי שליטה כבית הספר הטוב ביותר לנהיגה שיש כיום – אתה טוב? הן איתך, אתה גרוע? הן מענישות.

 

למרות שהמנוע האטמוספרי של הצמד (2.0 ליטר בוקסר 200 כ"ס) מתאים להן כמו כפפה ליד ומספק חווית נהיגה בפיתולים כפי שרק מנוע אטמוספרי יכול, את חווית הדבקות הגב למושב בזמן תאוצה, הוא לא מצליח לספק. מאז שהוצגו התאומות, חובבי רכב רבים ציפו לגרסת ביצועים חזקה יותר לצמד ובמיוחד לגרסת STI ל-BRZ.

 

היום, חטיבת STI של סובארו חשפה באירוע במסלול פוג'י ביפן את ה-BRZ STI קונספט הנקראת למעשה BRZ TS, כלומר BRZ שעברה כיול ע"י חטיבת STI. אמנם החברה עדיין לא חושפת פרטים טכניים על הדגם, אך הצרוף TS כניראה שאומר שהמנוע, הוא אותו מנוע של הגרסה הרגילה וכל השינויים שנעשו בדגם נועדו לשפר את התנהגות הכביש. גם לוח המחוונים שעוצב מחדש לטובת הדגם חושף קו אדום ב-7,500 סל"ד - כמו בגרסה הרגילה – רומז כניראה שאכן מדובר באותו מנוע אטמוספרי.

 

יש לציין שיתכן והסובארו BRZ TS מיועדת לשוק היפני בלבד וחטיבת STI, שעדיין מציגה באתר הרשמי רק טיזרים ל-BRZ STI, תציג בעתיד הקרוב גרסת ביצועים של ממש לדגם עם יחידת הנעה חזקה יותר מזו של הדגם הנוכחי.

 

בטויטה דרך אגב, כבר ציינו בעבר שהם לא מתכננים להוסיף מגדש טורבו ל-GT86 ובמידה ואכן תוצג גרסת ביצועים לדגם, את תוספת הביצועים היא תשיג באמצעות מערכת היברידית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.