שברולט קרוז החדשה, מרווחת יותר, קלה יותר בכ-113 ק"מ ומצוידת במנועי הטורבו החדשים של שברולט כולל 1.4 טורבו 153 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה.

2016 שברולט קרוז החדשה
2016 שברולט קרוז החדשה נחשפת רשמית.

שברולט חשפה אמש בדטריוט את הקרוז 2016 החדשה, הדור השני למכונית המשפחתית של שברולט שתשווק בכ-40 מדינות בעולם ותנחת אצלנו רק לקראת סוף 2016.

 

שברולט קרוז החדשה נושאת את שפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו לאחרונה גם במאליבו החדשה. בשברולט טיפלו באחת מנקודות החולשה של הדגם היוצא, משקל גבוה, באמצעות מעבר לפלטפורמת D2 החדשה של ג'נרל מוטורס (כמו באופל אסטרה החדשה) דבר שיחד עם המעבר למנועים חדשים אפשר לחברה להסיר ממשקלה של הקרוז כ-113 ק"ג בממוצע לעומת הדגם היוצא.

 

המעבר לפלטפורמה החדשה אפשר בנוסף יצירת רכב גדול ומרווח יותר לנוסעים, בסיס הגלגלים התארך ב-15 מ"מ לכדי 2.70 מטר, למידת האורך נוספו 69 מ"מ לכדי אורך של 4.66 מטר. לפי שברולט, הקרוז החדשה מציעה תוספת של 51 מ"מ למרווח הברכיים מאחור.

 

עבור השוק האמריקאי לפחות, הקרוז מצוידת במנוע ה-1.4 טורבו החדשה של ג'נרל מוטורס. למנוע עם הזרקת דלק ישירה ומגדש טורבו הספק מרבי של 153 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבות שישה הילוכים חדשות – ידנית או אוטו'. לפי שברולט, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש בכ-8.0 שניות וצריכת דלק בינעירונית של כ-17 ק"מ לליטר (לפי התקן האמריקאי המחמיר יותר מזה האירופאי).

 

תא הנוסעים, שזהה בעיצובו לגרסה הסינית של הדגם שהוצגה בתחילת השנה, מזכיר בעיצובו את עיצוב הדגם הנוכחי זאת לצד שיפור בתחומי איכות החומרים, בידוד הרעשים ועוד. במרכז הקונסולה מוצבת מערכת המולטימדיה החדשה של שברולט עם מסך מרכזי "7 ומערכת הפעלה של אנדרואיד ואפל לסנכרון מלא למכשירים סלולריים ותפעול אפליקציות ישירות דרך המסך (ניווט, חיפוש בגוגל ועוד).

 

 

הדגם יוצע כאופציה עם פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED ורשימת אבזור הבטיחות כוללת 10 כריות אוויר, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על סכנת התנגשות מלפנים, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד. דגמי הבסיס מצוידים במתלה אחורי מסוג קורת פיתול ואילו הדגם הבכיר (Premier) מצויד בקורת Z מתקדמת יותר.

 

בהמשך, שברולט תציג גרסאות מרכב נוספות לדגם, כולל האצ'בק וסטיישן.  

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.